Stai ca trag! Din narghilea.

Tuesday, October 28, 2008

Aseara. Restaurant cu mancare arabeasca.
S-au vazut iaurturi cu castraveti, supe de linte, humus si alte fatoush, tabouleh, kebeh samd.

Locul era aproape plin. Foarte multi erau arabi. Ba cu gura plina de mancare, ba cu gura plina de fum de narghilea.

Mi-a placut mult table mat-ul lor: era un peisaj cu o plaja, niste tobe, un palmier si in aer era un ochi de femeie. Langa el scria(citez din memorie): We are always watching you! And look after.
WTF?! Am crezut ca sunt in carciuma SRI sau SIE. Poate se refereau la camera cu infrarosu de deasupra plasmei. Cred ca e misto sa te uiti la oamenii carora le curge uleiul de la humus pe barba.

Ca veni vorba de plasma. Cat am stat acolo a mers postul Utv. La care canta muzica de rock. Fiind intr-un loc plind de arabi, am gasit ciudat, dar distractiv, ultimul videoclip Metallica. Gi-dji-dji-giiii! In care, mai multi soldati dintr-un Humvee (ce par americani), ameninta un cuplu de musulmani ce ramasesera in pana cu masina. Cu "get down!", cu "mainile sus!" si foarte multe cadre in care femeia, mascata toata, era cu mainile sus si in vizorul mai multor soldati.



E adevarat ca la sfarsit le imping masina. Dar, pana atunci, nu s-a panicat niciunul din sala.

Exista si posibilitatea ca ei sa se fi bucurat la vederea acestor imagini, avand o adanca lipsa de respect pentru femei. Mascate, maltratate, fara drept de vot, fara dreptul de a sta cu barbati in aceeasi camera. Niste gunoaie, ar spune ei.

Supa a fost buna.

.

3 comments:

dezmatz said...

Vleau si io camera video d'aia cu un oky ... Sony meu HDR ie vechi deja ... salam sau salem, nu mai stiu care iera :)

robin simion said...

alecu salam. zici ca e nume de manelist. :)

Anonymous said...

Da, am fost de fata.

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro