Fereastra taiata spre cer

Friday, October 17, 2008

La intoarcerea din concediu, sau din weekend, sau de la piata, poti avea surprize:
- hotii au furat video-ul, casetofonul si mileurile
- vecinul de deasupra te-a inundat cu apa fiarta rosie (de la covorul lui persan)
- pe usa de la intrare e desenata o poarta maramureseana
- geamul e spart de o caramida infasurata intr-o hartie: "Nu mai parca pe locul meu."
- pisica e rastignita in masina de spalat vase

Sau un mesh iti obtureaza superba priveliste catre strada. Nimeni nu ti-a spus ca va fi montat. Ce te faci?
Tac-tac-tac-tac-tac! Voila!
Habemus fenestra!

















9 comments:

Steji said...

Esti dilimakis... :)
Vezi sa nu fi facut administratia contract cu ei (eu asa stiu ca se procedeaza). Oricum, eu zic ca ar fi trebuit sa te intrebe. Da' daca nu fusasi acasa... Vroiai sa piarda blocu' un sac de bani doar pt. tine? Ntz, ntz, ntz... Nu ti-ar fi rusine...

robin simion said...

alo, domnu'. nu e fereastra mea. :)

Lav said...

Nu m-am putut abtine de la comentarii....e mult prea tare faza....mai ales ca am cateva cunostinte pe la compania respectiva .......criminala faza si foarte tare proprietarul "ferestrei".

robin simion said...

lavinia - dar insist sa nu te abtii. la ce companie ai cunostinte? la firma de media sau la ibiza? si, nu in ultimul rand, a cui esti tu? ha?

Anonymous said...

poate omu era frustrat de faptul ca nu mai poate sa se arunce pe fereastra,....sau e claustrofob!

Anonymous said...

Esti cel mai tare daca ai facut gaura aia in banner. :)

Steji said...

Shkuze. Cunoscandu-te, am presupus ca esti autorul ferestrei ad-hoc. Sa stii ca am citit textul si am vazut poza numai cu imaginea ta taind mesh-ul... Criminal, oricum :)

Lav said...

Am revenit. :P Acele cunostinte au legatura cu cei de la Ibiza. hahaha
A cui sunt? A lui Saul din Nehoiu. :)))))....dar a trecut ceva timp de cand nu ne-am mai auzit...ca sa nu mai vorbesc de vazut.....

Pup si o saptamana excelenta!

robin simion said...

jerep-steji, eu stiu cel mai bine ca as fi in stare sa fac multe golanii de-astea. ca-s bolnav la cap.

lavinia, deci tu erai. mi-a trecut prin cap. sa ai si tu o saptamana ca pe focul.

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro