Odihna pe ATV

Tuesday, October 14, 2008

Weekend de linisteala. Asa se numesc zilele de la sfarsitul saptamanii trecute. Eu, Bubu, Alex s.a.

Predeal, la Casa Frent, vineri seara, palinca de Alba, ras, mancat si somn. Si somn de-ala bunu', stiti voi. De munte.

Sambata pe zi, Brasov, plimbare pe pietonal. Printre niste cladiri am vazut Timpa.






















"Sa urcam!" Si am urcat.


















Acolo, sus, totul era facut de unul Cancescu, presedintele CJ Brasov. O placa, o cruce, copacii, muntele insusi parea creat de acest Cancescu despre care scria peste tot.


Sambata noaptea, 3 ATV-uri, 2 trasee. Primul, aiurea prin padure si al doilea pe traseul turistic spre Garbova, am iesit in varful partiei, am ascultat de la cabanier povesti despre cum rupe ursul usa de la bucatarie si intra. Ni s-a spus ca, daca dam de el, sa claxonam toti ca fuge. Traseul a durat ceva si eram toti cu pupilele dilatate.

Am putut sa filmez o frantura, la inceput, cand inca eram pe drum forestier. Ca, prin padure, nu puteam sa iau mainile de pe ghidon, fiind pericol de rasturnat si de rupt gatul.



La intoarcere, dupa ce am dat jos hainele pline de noroi, am mancat pui la cuptor, am baut vin bun si am zis ca stam un pic in pat inainte de a merge la Office. CORECT! Am stat in pat de tot, pana dimineata, toti. Puteai sa tai lemne pe noi.

Salutam inca odata prietenii de la Casa Frent. Recomandam cu caldura locul. Frumos, papa bun, aproape de partie, atv-uri, ultimul racnet de schiuri de inchiriat(vor fi aduse acum din Austria) si sa nu o uitam pe July. Un papagal femela de care n-aveti cum sa nu va indragostiti. Deci puteti merge si singuri ca aveti cu cine vorbi.

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro