Parinti de vanzare

Thursday, October 2, 2008

Astazi am vazut ceea ce eu consider a fi o gafa monumentala. Si la propriu(ca e mare), si la figurat(ca e imensa). Voila!























"Cine nu are tată, sa-si cumpere". Eu asta vad.
Si nu cred ca doar din cauza faptului ca al meu chiar nu mai e.
Oricine se va gandi la cealalta interpretare, mai ales ca e vorba de un cuvant atat de important, de puternic, care reprezinta un parinte.
Sa nu mai vorbim de aluzia la pierderea lui. Care nu e nici pe departe un eveniment care sa impulsioneze vanzarile.

Cum sa nu te gandesti la toate interpretarile unui headline, ale unui mesaj tactic sau ale unui slogan?
Ar trebui sa le iei in calcul,in primul rand, pentru eventualele interpretari istete care ti-ar aduce un avantaj si, in al doilea rand, sa nu sune ca dracu, sa nu te duca cu gandul la cmpetitie, sa nu jigneasca pe cineva, sa nu fie missleading, oricum, sa nu sune altfel decat vrei tu.

Cum ar veni: Masino 4x4! Imi dai si mie bani de suc?

.

4 comments:

Alex Sache said...

Sunt de acord.
Si jocul de cuvinte este facut intentionat, dar nu s-au gandit la toate implicatiile.
E facut pietonal (insemnand cu picioarele).
"Prostul daca nu-i fudul parca nu e prost destul", o stiu de la TATA

robin simion said...

si eu tot de la TATA stiu ca nu o sa-mi iau niciodata

Anonymous said...

tata e la craiova...

robin simion said...

norocosule

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro