In numele tatalui

Wednesday, October 8, 2008

Asta poate veni ca un soc dar eu am fost si mic. Uneori atat de mic incat nu eram nici nascut. Si se gandeau ai mei cum sa ma cheme. Se pare ca nasa mea a vrut sa-mi spuna Iulius Cezar. Si mama mea - nu si nu. A zis ca imi pune un nume romanesc, neaos: Robin. S-au cutremurat muntii, involburat apele si asa mi-a ramas numele.

Numele asa m-a ajutat pana acum. Nu am avut porecle, probabil ca si-au spus copii: dupa ce ca il cheama Robin, il mai si poreclim, saracu'? Si m-a mai ajutat ca nu prea se uita usor.

Alti nu au fost norocosi ca noi. Cum ar fi: Mariano Monamur Benjamin Cristofor(chiar il cunosteau unii care au facut IATC), Pasarica Alexandru - Dick, am mai auzit de unul Zidane-Becam-Ronaldo, de altul Jim-Bil-Bob-Jon. Nu e simplu.

Acum avem parte de unul care tinde sa devina celebru. Anton Anton. Nu, nu vedeti dublu. Asa il cheama pe nou ministru al Educatiei.

Sper ca nu e Anton Anton care-ti toarna-n cur beton beton.

.

8 comments:

Rita said...

Stiu ca vine ca un soc :D dar e mult mai usor de acceptat ca ai fost si tu mic cand ai poza marturie fix langa text ;;) mda, azi nu mai e cazul, dar ieri era..

robin simion said...

pai poate ala mic, simpatic si istet din poza alaturata e un var :)

Rita said...

Ma, sa stii ca fix asa arata :D adica... nu ca un var :P

robin simion said...

ca o verisoara?

Rita said...

Acu' ca zici... :D

Steji said...

Var, nu prea pare (cel putin din poza). Poate motar, lavabila, da' var, sigur nu :)

Steji said...

Uiti cand calareai netu' pe dial-up in loc sa muncesti, nu? Ce te mai bombanea Borisake... Ce timpuri, taica!

robin simion said...

prietene steji, acolo nu muncea nimeni. era loc de dat jos filme si poze cu femei. nu mai stiu daca ne jucam in retea. chiar, ce vremuri.

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro