Marimea xxx

Monday, October 6, 2008

Diesel face haine. Haine tari, de obicei. Care, la noi, sunt mult suprapretuite. De la 1000 de RON o pereche de jeansi. Pentru compratie, jeansi din colectia 2009 costa afara 100 - 150 EUR. Eu mi-am luat de la baieti cu 50 EUR. Incaltaminte pe care o iei de afara cu 40 de euro, aici costa 120 - 150. Aberant.

Diesel mai are si niste campanii tari.

Ultimul spot pe care l-am vazut este pentru diesel xxx. O petrecere ce se petrece in 17 MARI orase din lume (printre care Beijing, Dubai, Atena, Munich, Milano, Barcelona, Londra, Sao Paolo, New York). Se spune, chiar, ca ar fi printre cele mai mari petreceri din istorie, daca nu cea mai mare. Cu sute de artisti tari, o sa se intample pe 11 octombrie. SIMULTAN in toate cele 17 orase. Si eu, si eu! Degeaba...

Si asta e spotul. Enjoy! :))



Si pe 10 octombrie, in toata lumea, la magazinele oficiale, jeansii or sa coste 30 EUR. De ce? "Because it's our 30th anniversary, silly!"

La multi ani si marketing adevarat!

.

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro