Zebra galagioasa

Wednesday, March 26, 2008

Am fost acum vreo doua seri la Zebra. E un bar dragut pe langa pasajul Marasesti. Am mai fost de cateva ori si nimic nu prevestea ce avea sa se intample de data asta.

Am luat o delicioasa apa plata(care, apropo, e din oficiu Evian daca nu specifici ca vrei Izvorul Alb pentru ca nu faci nicio diferenta intre ele) si sedeam la masa intr-o discutie lejera, de seara.

La o masa, Ion Craciunescu(fostul arbitru si nu-stiu-ce-sef-de-arbitri) alaturi de niste bajeti pe care nu-i recunosc. Si se precipitara, deodata. Si dau televizorul foarte tare. Era un meci. Nu comentez. Si eu, daca ma adun cu 3-5 bajeti, ma uit la cate un meci, asa, de socializare. Si-mi place sa si aud.

Partea deranjanta e ca, in boxe, canta muzica. Si nu incet. Te cam lua capul, nu mai auzeai ce vorbeste lumea, ce vorbesti tu, sau ce gandesti.

Si am rugat, mai multi, sa opreasca una dintre surse. S-a dus fatuca la bar si s-a intors spunand ca nu are ce face. Ca la masa aia(cu Ion Craciunescu) sunt patronii si asa vor ei. Cand i-am spus ca noi suntem clientii, a ridicat din umeri.

Poate de-aia si-au facut baietii bar. Sa fie sefi.

Fucking Zebra!

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro