In piscina cu vedere la zapada

Monday, March 3, 2008

Am fost la munte. Sala, sauna, jacuzzi, piscina, restaurant libanez. 5 stele. Mult frumos.
Totul curat, dichisit, de buna calitate. Oamenii primitori, discreti si plini de solicitudine. Si cu multa initiativa: sa va mai aducem, puteti merge si acolo, aveti acces si acolo, puteti sa mai faceti si aia, va recomadam si cealalta.












Din sala de forta vedeai piscina. Din piscina vedeai muntii cu zapada. Gresie incalzita, muzica de chill out, halate pufoase si spuma multa in jacuzzi.

A fost o experienta aproape de Nirvana. Unde mai pui ca a inceput sa si ninga a la Petre Ispirescu.

E superb, nu e scump si e muuuult mai bine decat sa freci menta in Bucuresti la cafenele si in trafic.

7 comments:

Anonymous said...

acuma imi e ciuda ca nu am fost si eu. :P

Anonymous said...

Superb. Ce norocos esti ca ai fost acolo.
Ai un blog foarte interesant, dar scrie mai des, magarule!
Succes!

Anonymous said...

ce treaba are Petre Ispirescu cu asta? Asta a scris basme preluate din folclor. Poate Cosbuc sau Alecsandri.

robin simion said...

nimic nu ai inteles, temerare anonim! era vorba de o ninsoare de poveste, ca-n povesti. nu despre o ninsoare ca-n poezii. PAC!

Anonymous said...

:)) Ai dreptate. Ma dusesem eu cu gandul in alt colt al literaturii romane. :)

robin simion said...

finally we understand eachother

yoz said...

i'm speechless. unde e asta?

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro