La noi vine Deep si in State merge Dish

Friday, March 14, 2008

















M-au tot batut diversi la cap ca vine Deep Dish la Kristal diseara, 14 martie 2008.
Nu o sa merg pentru ca nu imi place la Kristal si pentru ca i-am mai vazut de vreo 2-3 ori. Mi s-a luat de ei. Mi s-a cam luat de ciocaneala. Cred ca am imbatranit. Daca asta inseamna sa imbatranesti, e de bine. :)

M-am uitat pe situl lor si am vazut ca pe 14 martie 2008 au 2 concerte. Bun, zic. Or fi in doua cluburi in Bucuresti. Dar, surpriza, unul e in Bucuresti si celalalt in Austin, Texas.

La noi vine Sharam si la America merge Doubfire. Nu le-a fost asa de greu sa dea un copy disc si sa le puna in genti separate.

Ar fi putut sa trimita femeia de serviciu in Kristal si paznicul in State. Ca tot cd-ul ala e.

Poate o sa se auda mono. Sau cu o ureche. Sau deloc.

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro