Violeta gateste vintage

Monday, March 24, 2008

Si delicios.
Am fost acolo sambata. La Violeta's Vintage Kitchen. Pe Batistei 23, langa La Strada Deco.

Un loc vesel, colorat, cu zone de fumatori/nefumatori, terasa si, cel mai important, mancare buna, buna de tot.

Oamenii spun ca o fac natural. Tututor ne place natural.

Eu am mancat ciorba de loboda iar Tudor - placinta cu carne de vita si de miel. Care avea deasupra iaurt cu menta. Ciorba mea a fost deilcioasa. Asa pare sa fi fost si placinta, dupa viteza cu care a fost mancata. A mai fost si o painica facuta in casa cu mac(din care am luat doua guri)... yummy!

Mai era si un tort cu mascarpone si ciocolata care m-a facut sa uit o fractiune de secunda de regim. Mi-am dat doua palme si mi-am zis ca o sa mai ajung acolo sigur.

Ma inclin.

1 comments:

Anonymous said...

Fliup-fliup! :)

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro