Orange tu mi-ai furat banii...

Tuesday, August 31, 2010

....da-mi-i inapoi, da-mi-i inapoi. Ca de nu eu vin cu pusca si cu OPeCeeeee!


Si asa am facut. Nu mi-au dat toate minutele si i-am sunat sa le spun ca se gasesc in eroare. La care robotul lor imi spune ca acest apel se taxeaza cu 55 de eurocenti. Pe naiba! E adevarat ca a fost taxat, dar e adevarat ca am si luat banii inapoi.

Mi se pare o mizerie fara margini sa fii sunat de un client sa-ti reclame ca nu-ti faci treaba pentru care te-a platit, si tu sa-i iei o jumatate de euro pe apel. La fel cum fac ei de obicei cand spun preturi, robotul nu spune ca e si fara TVA.

Fata de la Serviciul Clienti nu a vrut sa inregistreze reclamatia privin taxarea ilegala. Pe langa faptul ca nici nu a fost in stare sa-mi spuna cand intra minutele. Care oricum nu au intrat inca vreo saptamana.

Reclamatia a sunat cam asa:
- minute nebagate
- taxare ilegala a apelului
- pretul lui comunicat fara TVA
- consultantul a refuzat sa faca sesizarea si sa-mi furnizeze numarul de inregistrare

M-a si mirat OPC-ul. Am fost sunat de doua ori, o data chiar din sediul Orange. Si s-a rezolvat. Au fost amendati si pentru furnizarea de informatii neclare. Au fost obligati sa-mi dea banii mei inapoi(sic!).















Ramane ca ANPC sa imi comunice in scris toate masurile luate impotriva lor.

Orange tu mi-ai furat banii... i-ai dat inapoi...

E o chestiune de principiu. Ma-ntelegi, Orange?

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro