I have created: cea mai complicata supa crema

Thursday, August 26, 2010

Am vazut poza asta pe net si mi-am zis ca arata bine.




















Mi-am cumparat ingredientele si am purces. Ciuperci, cartofi, morcovi, telina, ceapa, lapte, pastarnac, ardei gras si unt. Of, cat am muncit! Incepe asa. Legumele de pe farfuria de mai jos se pun la fiert intr-o oala. Ne trebuie zeama, supa de legume.



















Ciupercile se taie jumatate marunt si jumatate rondele.
















































Din morcov, telina si ceapa, toate tocate, se fac doua cani de amestec.



















Cand supa de legume este aproape gata se pune o lingura de unt intr-o tigaie.



















Se adauga jumatate din amestecul de legume tocate si ciupercile maruntite. Se calesc pana incep sa se inmoaie. Imi pare rau ca nu puteti simti mirosul. Divin!




















Se adauga supa de legume si se fierbe 5-6 minute. Cat am mai muncit!



















Se adauga o cana de lapte si se baga la blender pana rezulta un lichid omogen.
























Iar munca! In tigaie se pun doi catei de usturoi pisati. Se calesc si se adauga cei trei cartofi tocati cubulete. Totul in ulei de masline.



















Cand cartofii incep sa se prajeasca (nu prea ma omor dupa partea asta cu cartofii prajiti, dar n-o fi foc) se adauga a doua cana de legume tocate. Se calesc pana incep sa se inmoaie. Pfiu!



















Se transfera intr-o oala mai mare si se adauga supa crema din blender. Se fierbe la foc mediu vreo 7 minute. Poate 7 minute si 23 de secunde.



















Dupa ce se fierb 7 minute si 23 de secunde se adauga ciupercile rondele. Se mai fierbe totul cateva minute, pana se inmoaie ciupercile. Se pun sare, piper si verdeturi. E gata? Mai e ceva?



















Da, se pune in farfurie. Se mananca.



















Trebuie sa recunosc: a iesit foarte buna. Asta... supa-tocanita. Eram pregatit pentru un esec in materie de consistenta. Aveam legumele fierte in supa pe care le-as fi bagat in blender si adaugat la supa crema in cazul in care era prea subtire. Mai aveam si niste zeama pentru cazul in care era prea groasa. Am lasat-o cum a iesit pentru ca asa era si in poza originala.

Are gusturi amestecate de fiert si de prajit. Are legume pasate si legume intregi. Laptele ii da un gust dulceag. Toate conlucreaza. Si usturoiul, si uleiul de masline, si untul.

Nu cred ca o mai fac prea curand. E mult de munca. Sunt fanul mancarurilor bune si rapide.

2 comments:

Anonymous said...

Desi e plin internetul de bloguri cu retete facute acasa, trebuie sa recunosc ca admir mult faptul ca tu, ca barbat, ai placere in a face asta si pui organizat poze din fiecare stadiu al procesului.
Eu chiar am salvat retele tale, desi am destule, dar am de gand sa le incerc in primul rand pe astea.

Asa ca tine-o tot asa cum o tii acum :))))

De la Kiev direct in inima Bucurestiului, a transmis Iulia.

robin simion said...

multumesc, o tin tot asa, sunt cel mai tare. :)

cand te intorci? sau te intorci?

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro