Ecografie abdominabila

Thursday, August 19, 2010

Daca in ultima vreme m-am ocupat de exterior, ieri am vrut sa vad cum stau cu interiorul.

Am fost la centrul de diagonosticare Pro Life care se ocupa in special de imagistica, dar are si medicina de familie. Medicul care s-a uitat prin mine este Mirela Guruianu, unul dintre cei mai buni din domeniu. Si asta a vazut.

Vezica biliara





















Rinichi stang, cativa microcalculi neobstructivi care se dizolva rapid cu Cystone si Uriclar, nimic deosebit



















Rinichi drept



















Pancreas



















Lob drept hepatic, adica ficat




















Vezica urinara (aia mare si plina, conform instructiunilor primite anterior) si prostata (aia mai mica, sub vezica)


















Deci totul este bine. Medicul a fost foarte prietenos, mi-a dat toate informatiile pe care le-am cerut si mi-a spus ca am o alimentatie ca la carte. Pam-pam! Pentru consiliere nutritionala va astept la cabinet. :))

Mi-am facut si analize de sange.























Da, stiu, multumesc, absolut toate sunt in limite normale.

Va recomand sa faceti ca mine. Analize de sange cel mai tarziu o data pe an. O ecografie pe an (eu acum incep cu ecografiile). Stiu, o sa vi se para ciudat, ca sunt ipohondru de-mi fac analize asa de des. Sa va spun cum e afara. Daca nu mergi la analizele stabilite de medicul de familie, asigurarile medicale nu iti deconteaza spitalizarea/tratamentul cand te imbolnavesti. Si cam asta e ritmul. Se numeste medicina profilactica. La noi nu se dau doi bani pe ea. Romanul merge la medic doar cand il doare ceva.
Sunt foarte multe afectiuni care nu dor decat cand e foarte grav. Pentru cine nu e convins am si exemple concrete, din pacate fatale, pe care poate le-ar fi ajutat o ecografie la timp.

Cand te mai gandesti ca ne jucam pe afara cand a bubuit Cernobilul... :))

Stiu ca sunt mai multi medici care intra pe blog si pot confirma cele spuse de mine.

So far, so good. Ma duc sa beau o tuica sa-mi iasa macar o analiza gresita data viitoare.

5 comments:

madi_nicolescu@yahoo.com said...

mama, ce frumos ai scris!nici nu se cunoaste ca e aranjament!
si ,da, ar trb sa citeasca cati mai multi romani/bucuresteni, pt ca la nivel populationala(adic ceea ce tine de populatie, nu de doctori)preventia este sublima si lipseste cu desavarsire.la celalalt pol este robin simion, care a inteles ceva din viata asta(mai bine mai tarziu, cu toate ca 34, nu are cum sa fie tarziu)si s;a apucat de optimizat.si'a optimizat stilul de viata, legaturile de prietenie si cele profesionale si priviti'l ce mandrete de om rasare!eu , ca medic de familie sunt bucuroasa/fericita ,chiar, sa vad oameni care stiu.ce vor.si actioneaza in acest sens.
e de bine.nu's cati vor citi/comenta, dar poti sa'l mai bagi o data la toamna cand revine bucureshteanul in bucuresti.
pup, cu drag, madalina

robin simion said...

si am 32 de ani, da?

madalina said...

curios, arati 34. curatza ,tu rinichii aia si vei vedea ca te vei simti de 32.
si fara tuica.doar fiarta , la pomana porcului.zise vegetariana din mine!
tot pup.tot cu drag,
m

dezmatz said...

mdea ... las ca va vad io la 42 :)) ... ceva ici, ceva colo ...

robin simion said...

pesimistule! stii ca cu gandurile astea provoci lucururi, nu? gandeste-te ca totul va fi bine. ;)

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro