Weekend de pierzanie

Tuesday, August 3, 2010

O, Doamne!

Plecaram vineri dimineata din Bucuresti catre mare. Ne-am cazat la Riviera si am iesit pe plaja la Tan-tan, fara sa stim ce ne pregateste Universul pentru weekend. Plajele erau surprinzator de goale. Poate criza, poate stirile cu pesti morti care put si cu pesti-dragon care inteapa si faci soc anafilactic. Noi ne-am simtit bine, fara sa stim ce ne asteapta.























Dupa somnul de seara, am ajuns in cluburi. Mai intai in Cucaracha. Lume vesela, dansatoare, Mandinga canta, tequila se bea. Atmosfera de betie si agatamente. Pe la 1-2 am mers in Office. Mai gol decat de obicei, lumea la fel de putin dansatoare ca de obicei si un procuror beat care facea figuri in speranta ca impresioneaza. Nu a reusit si a plecat. Noi ne-am vazut de dixtractie in continuare. Am descoperit o bautura noua. Ma rog, noua pentru noi. Jagermeister cu cranberry. Am ispravit o sticla si, cand s-a oprit muzica, la rasarit, am plecat spre plaja.
Si Cucaracha se golea, dar inca mai traia.




Am vazut si rasaritul. A ramas tot acolo, de anul trecut.













































Cum altfel sa incununam o asa seara decat la Kudos? :))
Corect. Am ajuns acolo si eram cam putini. Nici Kudos nu mai e ce era odata. Ne-am adus aminte de Jager cranberry. Si l-am chemat la masa. S-a supus, cuminte, cu fundul in gheata, insotit de gasca de cranberry.


















S-a ispravit si sticla asta, Doamne tine-ma! Am dormit de la 12:30 la 5 dupa-amiaza, am mancat ceva si am mai motait o ora. Pe la 9 aveam o masa rezervata la cherhanaua din Olimp. Sa servim niste pesti, niste rapane, niste scoici si niste icre. Ajutate de vin alb. Din pacate doar am gustat din mujdei sa nu golim La Mania cu damfurile. A fost frumos. Bubu era sa-si smulga un picior cand i s-a asezat o lacusta enorma pe el.

Si asa s-a facut sambata noapte, cand, stiam cu totii, mergem la Sasha in La Mania. Aveam o retinere dar am sperat ca face Sasha toata distractia. Nu era asa multa lume dar parca prea multi lantosi cu fulare de aur la gat. Sa se vada bunastarea. Ne-am vazut de-ale noastre si l-am asteptat pe Sasha.


















A venit pe la 4 si ceva dimineata. Cred ca nu i-au iesit liniile drepte si de-aia a durat mai mult. Sau s-a-necat cu vreo pastila, Doamne fereste!




Muzica a alternat. Era bine o vreme dar, cand il mai lua valul, baga niste nebunii. Nu pot sa zic ca a iesit deosebit.

La rasarit am luat-o plimbare pe malul marii pana la Riviera. Ne-am si mutat pentru ca trebuia sa eliberam camera si am mers, din nou, pe Kudos. De data asta era mai multa lume. Si noi am stat mai cuminti. Am baut o bere cu lime, sa ne revenim.

Faza tare: pe plaja asta costa 25 de lei sezlongul. Mai mult decat pe alte plaje de fita. Ma rog, e politica lor. Faza de doi lei este ca umbrela ti-o deschid doar daca dai 100 de lei sau daca faci consumatie de la bar. I-am explicat tantalaului ca o sa consumam. Penibil. I-am vazut pe unii care nu au luat si umbrela spunand ca e prea scump. Imi venea sa-i intreb de ce nu comanda doua ape de la bar ca sa faca dorita consumatie. Si asa, hidratati, ar fi avut si umbrela.

Am mers si am dormit vreo 3 ore dupa care ne-am intors. Dar Bubu a venit cu o idee geniala. Sa mergem in plimbare prin statiuni sa mai vedem ce se intampla. Nu am mai fost de ani de zile. Mai intai am fost in Vama Veche la un nene pe care il stiu de ani de zile si la care merg special sa mananc guvizi, hamsii, scoici si creveti. Face niste creveti mai buni decat la multe restaurante de fita de la noi si din niste tari mediteraneene. S-a bucurat cand ne-a vazut. Stie ca venim pentru terasa lui. Ne-a aranjat o masa. Am mancat tot bine si am baut bere la draft, in timp ce canta Pink Floyd. Genial!



















Dupa asta am mers sa luam si clatite trase-n rom. Asa e ritualul asta de care va zic. Si alea au fost tot bune. Am plecat spre Costinesti. Nu ne-a venit sa credem ce efervescenta e acolo. Puhoi de oameni pe strazi. Bine, e si ciobanie multa. Si Costinestiul a devenit un fel de talcioc. Unde era zidul care separa plaja de alee, sunt numai chioscuri, magazine, magazinase, gherete si masini in care sa dai cu pumnul. Noi am tras cu arcul. Nici nu a fost rau.


















Se spune ca acolo merge sa te duci doua zile la agatat. Sunt fete care nu vor neaparat sa le iei cu Ferrari de la club. Ne mai gandim. :))

Cam toti care am fost in weekendul asta, of-of-of, am zis ca nu vedem momentul cand o sa mai facem la fel. Parca e prea mult sa te culci in ambele zile la 12 ziua. Om fi imbatranit dracului.

Va pupa tataia!

1 comments:

Anonymous said...

mmm..

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro