Noaptea, toate Institutele Culturale sunt deschise

Monday, June 28, 2010

Vineri s-a intamplat iar ca astia de la Institute nu au avut somn si s-au dat mari ca ne primesc in vizita si ca organizeaza de la proiectii la concerte si de la expozitii la workshopuri.


La British Council am vazut proiectii de scurtmetraje de animatie. Cele mai bune din Marea Britanie. Proiectia a fost organizata cu perne pe jos in biblioteca.



















Printre cele mai de succes au fost Simon's Cat si TXT Island. Despre Simon's Cat am mai scris si cu alte ocazii. Pe youtube se gasesc toate.



Tot aici au mai fost: un concert, un DJ show, un concurs de expresii englezesti, jocuri de cricket si lectii de vals englezesc. Un tip din curte se bucura la telefon ca a mai fost la cateva si ca era suc pe gratis. Si bomboane! La un moment dat mi s-a facut sete si am pus mana pe o cutie. Era un suc numit Cucu Land cu 0.1% continut de fruct. Lista de ingrediente era parca facuta de un om de stiinta nebun. L-am pus discret la loc si am baut apa de la La Fantana.

Am ajuns si la Institutul Ungar. La interior erau expozitii. Una de fotografie.



















Alta de statuete pictate. Jucaria urbana SANDO.














De pe un perete cazuse tencuiala. Au gasit o solutie ingenioasa.






















Au mai fost: un concert de Chopin, proiectii de filme si dans unguresc. In curte era mare gateala.
Focul era facut si ceaunele + gratarele sfaraiau.




















Intr-o parte se canta blues. AG Weinberger cu o seama de chitaristi si un domn ungur care zicea la flaut si la gura.




La Institutul Francez era curtea plina de hartisti. Targ de design.



















In hol se intamplau lucruri proiectate, muzica si antren.



















Au mai fost: atelier de gatit, atelier de franceza, arta digitala si scurtmetraje.

La Centrul Ceh au fost proiectii de lung si scurtmetraje si expozitii de fotografie.

Ucrainienii au fost pragmatici. Si-au prezentat compania aeriana AeroSvit, si-au prezentat publicatiile Uniunii Ucrainienilor, si-au prezentat orasele in care vor fi meciuri la Euro 2012 si s-au facut auditii live ale posturilor de muzica. Pe langa astea: proiectii, poezie, concerte.

Grecii au vrut sa ne invete cuvinte, sa cantam greceste si au pus filme dar in curtile altor institute.

La Cervantes: carti si filme. Tot aici erau si Austriecii cu filme.

La ICR au fost concerte, pantomima, fotografie si muzica greceasca.

Italienii au servit teatru si film.

Pe la 5 eram acasa cu scurtmetraje in cap. Oare ce-oi fi visat?

8 comments:

Anonymous said...

Cuculand e ceai. De-aici si compozitia complet neobisnuita pentru un suc.

robin simion said...

Wow! Parca imi pare rau acum am ratat o apa dulce, colorata si aromata sintetic. Care, poate, continea si un pic de benzoat de sodiu cancerigen?

Ce sa nu-ti placa? Apa, colorantii, aromele, conservantii, indulcitorii? Sau oxalatii care dau pietre la rinichi?

Chiar nu e locul potrivit pentru discutii pe alimente si bauturi "sanatoase". Serios! Ca ma si duce capul si sunt si un pic documentat. ;)

Anonymous said...

Imi cer scuze ca te-am iritat. Am facut doar o precizare.

robin simion said...

Nicio problema :)

Cuculand Team said...

Draga Robin Simion, ne pare rau ca nu ai gustat Cuculand Ice Tea, dar suntem obligati sa precizam pentru corecta informare ca acesta nu contine conservanti, coloranti sau indulcitori artificiali. Toate ingredientele sunt mentionate corect pe ambalajul Tetra Pak, iar informatiile tale sunt evident eronate. Poti afla mai multe pe www.cuculand.ro, iar daca totusi te razgandesti si vrei sa gusti, ne-ar face placere sa-ti trimitem cateva mostre.

Cu bine, Cuculand Team.

robin simion said...

Puteti sa-mi trimiteti in prima faza lista de ingrediente? Pentru a avea o baza corecta de discutie. Am intrat in cuculand si scrie doar "ingrediente alese... fara conservanti sau coloranti".

Am intrat sa vad daca alti producatori precizeaza lista de ingrediente. Pe situl Lipton, de exemplu, scrie clar ce contine fiecare produs.

Va multumesc pentru incercarea de clarificare a situatiei, sunt perfect de acord sa nu existe dubii si informatii imprecise.

PS: Astept lista.

Tyler Durden said...

1. conservanti nu are cum sa contina: ceaiul este antioxidant si deci imun la trecerea timpului :-))
2. coloranti nu are cum sa contina: agentii gabaaminobutirici ai ceaiului fac sa dispara pana si culoarea transparenta a apei in care este infuzat :-))
3. indulcitori artificiali nu are cum sa contina: aminoacizii din ceai dizolva gustul amar al apei si emana o aroma neuroactiva care te fac sa consumi in exces aceasta licoare fermecata :-))

si pana la urma ce? si substantele chimice tot din natura provin. We are Stardust!

"On A Long Enough Time Line The Survival Rate Of Everyone Drops To Zero."

(eu tin cu Robin)

robin simion said...

EXACT! Asa cum spune domnu'! El e la nivelul urmator. :))

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro