Google este prietenul nostru

Thursday, June 3, 2010

El ne ajuta sa gasim chestii. Am senzatia ca google o sa fie seful nostru intr-o buna zi. Am inceput mai demult sa-mi pun intrebari despre cantitatea de informatii pe care o detine si despre valoarea lor. Treaba s-a accentuat cand google a inceput sa se bage in tot mai multe. Ma trezeam logat pe youtube cand, de fapt, eu eram logat pe gmail. Sa va spun ca si pe blogger ma logez cu id-ul de gmail? Sa va mai spun de google earth, google chrome, picasa samd? Va rog, domnu' Google, sa nu-mi desfiintati blogul dupa postul asta. Stiu ca si youtube e al dumneavoastra deci sa nu stergeti filmul de mai jos. Pliz?

Watch and weep!

5 comments:

CARMEN said...

Asa este! pe cât de înfricosator apare realitatea...suntem dependenti!
Google este "the big brother"! stie tot!

robin simion said...

imi place sa cred ca nu sunt dependent de nimic. dar stim cu totii ca nu este asa. :))

MindBlow(ing) Jobs said...

eh kkt! la urma urmei, decizia e tot la noi in creier! eu nu consider ca-s dependent de google, da' recunosc ca-mi face viata MUUULT mai usoara. daca ipotetic dispare gugal...va garantez ca nu mor! :) si sigur apare alta varianta, alt "motor de cautare"...tot din interes financiar. uite asta e dependenta, banii! si noi ne folosim de dependenta de bani a altora, care incearca sa ne usureze la maxim viatza. tot din interes. :)
gugal (or anyone else) ruuuulz!

robin simion said...

si uite-asa le mai imbogatim baza de date :))

MindBlow(ing) Jobs said...

yeah! :))

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro