I have created: clatite cu legume

Tuesday, June 8, 2010

Acum ceva vreme am fost la un restaurant vegetarian - Mandala. Mancarea buna. Locul cam ciudat. Ar merge dichisit un pic. Mi-au placut niste clatite cu legume, Kailash. Ulterior m-am intrebat daca pot face si eu. Si am incercat.

Ardei gras, morcov, ceapa si ciuperci fresh. Morcovul dat pe razatoarea mare, restul taiate fasii. Se trag la tigaie cu unt sau cu ulei de masline. Nu e mare bataie de cap cu ele ca trebuie sa le lasi la foc mic sa se soteze cu uleiul si cu apa pe care o lasa, apa care se evapora spre final.

















Dupa ce termini cu ele, faci clatitele. Amesteci faina, lapte, praf de copt, doua oua, un varf de lingurita de sare si o lingura de ulei de masline. Eu le-am bagat intr-o smecherie cu manivela. Am dat de 10 ori, paletele s-au invartit de 300000 de ori, si era totul perfect.


















Pui clatita pe farfurie si adaugi legume pe o jumatate a ei.



















O pliezi in patru. Gata!



















Mi-au iesit 7. Nu am rezistat pana la poza si am muscat din planul apropiat. Erau ca la restaurant. YES!


















Mi-au mai ramas vreo 3. Intr-una o sa pun dulceata de afine, in alta miere, nuca si stafide si in a treia o sa pun mult suflet. Sa vedem ce-mi iese.

Normal ca in bucatarie era dezastru. De pe masa, pana pe aragaz si pe jos. Asa fac eu, sunt dibaci. Bine macar ca sunt bune clatitele.

1 comments:

andreea said...

Abia astept sa imi faci si mie :)

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro