Timisoara sub apa si legumele din capul meu

Monday, February 22, 2010

M-am intors in Bucuresti dupa cateva zile de Timisoara. Nu mi-a fost usor sa stau acolo. Am mers in fiecare zi la un spa. Acelasi la care am mai fost si alte dati: Do-Stil (nu ma intrebati de unde vine numele). Mult frumos. Are de toate.







































































Apropo, cine stie in Bucuresti un loc similar? Sa aiba piscina, jacuzzi, sauna, masaj, sala si sa poti plati si o singura zi daca ai chef nu sa fii obligat sa dai 2000 de euro pe an sa fie ei siguri ca te-au prins. La spa-ul asta costa 35 de lei intrarea.

In alta ordine de idei, nu am scapat de Fratelli nici in Timisoara.
Asemenari:
- veiozele de deasupra barului;
- toata lumea la uniforma: camasa si pantaloni.


Deosebiri:
- acolo se plateste intrare;
- lumea chiar danseaza nu sta doar asa sa fie vazuta pe genul "or vedea astia ce masa/artificii/gagica/trabuc/camasa/ceas am?"
- preturile la jumatate;
- muzica e mult mai tare;
- te poti misca, nu e animaleala de aici.

Si intr-o alta ordine de idei, mi-a venit o idee: sa fiu vegetarian saptamana asta. Fac un test sa vad cum se simte si cum ma simt. Nu va faceti griji, sunt ok. :))
Va tin la curent cu evolutia testului: ce mananc si cum resimt schimbarea asta pret de o saptamana. De exemplu, in dimineata asta o sa mananc fructe. Punct.

7 comments:

adrianblogtest said...

is curios de saptamana vegetariana... cum va iesi...
:D

robin simion said...

so far so good ;)

Unknown said...

te-a convins Calin de beneficii? :)

Unknown said...

nu m-a convins. trebuie sa ma conving singur. ;)

Anonymous said...

Ema> Eh, lasa, ca de fapt noi stim ca faci asta pentru ca vine 8 martie si vrei sa arati bine pentru (ziua) femei(lor),:D!

robin simion said...

@ema - cum le stii tu pe toate! ce mai stii?

Anonymous said...

Ema>Mai stiu ca, in timp ce te "delectezi" cu meniuri vegetariene, ti-e capu'la niste costitze vieneze, lol,:D

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro