Bustenii plini de zapada

Monday, February 15, 2010

Sambata am fost la schi. Da, la Busteni. Am plecat la 7 dimineata si a plouat tot drumul. Aproape de Sinaia s-a transformat in ninsoare si asa a tinut-o pana seara.
Cand am ajuns la baza partiei ne-am dat seama ca suntem primii. Cool! Not cool erau preturile: 6 urcari - 80 de lei si 13 urcari - 160 de lei. Mai scump decat in Austria si asta in conditiile in care este numai o instalatie si numai o partie de numai 1300 m. Noroc ca se pot face manevre, daca intelegeti ce vreau sa spun. Am facut peste 15 coborari. Daca am fi platit toate urcarile am fi ajuns la 240 de lei. Adica pretul a doua zile de schi in Austria pe 140 km de partii si cu 30 de instalatii.

Anyway. Ningea frumos si nu era aglomerat. Ceea ce era bine.


















Peisajul era ce trebuie.





Cand a inceput sa se aglomereze s-au facut foarte multe damburi. I-am intrebat daca baga Ratrack-ul sa niveleze. A, nu! Ca "se strica partia". Te pufnea rasul. La baza partiei aveau shaorma de mancare. :))

































Ceata si ninsoarea veneau in valuri.


















La fel si pedestrasii. Pantofarii, paltonarii. Urcau cu telescaunul, in tenisi si blugi, pana in varful partiei si stateau la poze cu telefonul, isi udau blugii cand se dadeau cu sania si scuturau pantofii si baschetii de zapada. Urlau ca animalele si blocau partia. Unde mai pui ca scuipau seminte! Iti venea sa versi. Am vazut baieti care schiau cu freze impecabile si tipe machiate ca de club. Te intrebai ce mama dracului este in capul lor.
















































Spre final am dat o tura si off-piste, prin powder-ul din padure.













































2 comments:

Gabi Simion said...

Dar cand te-ai urcat in telescaun,cum l-ai curatat,sa nu stai pe zapada?Te-ai udat?

robin simion said...

Era telescaun acoperit si la coborare nu se aseza zapada ca era geamul jos si la urcare se aseza pe noi ca tineam geamul in sus ca nu era curatat si nu vedeam nimic. Asa au considerat ei, ca nu trebuie curatate.

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro