Alo, domnul politist?

Wednesday, February 10, 2010

Conduceam pe 13 Septembrie si vorbeam la telefon. Stiu, nu e bine. Va asigur ca limitez cat pot de mult convorbirile cand sunt la volan. Oricum eu nu prea vorbesc mult la telefon. Ma enerveaza: ma doare mana, imi transpira pe interiorul cotului, se incalzeste telefonul, si urechea, imi amorteste mana samd.


Cum faceam eu dreapta pe Panduri se termina convorbirea si las telefonul de la ureche. In secunda aia am vazut politia dupa colt. Ma vede si ea si ma trage pe dreapta. Intre timp bagasem telefonul sub picior. Imi spune: actele dumneavoastra.
Am sarit ca ars: Pai nu ne prezentam, nu comunicam motivul opririi? Se prezinta si spune:
- Ati vorbit la telefonul mobil.
- Nu este adevarat!
- Am vazut cum l-ati lasat de la ureche.
- Vi s-a parut. Nici nu-mi dau seama ce faceam. Poate ma scarpinam pe obraz, sau in ureche. Si cand am lasat mana jos ati avut senzatia ca vorbeasc la telefon.
- Puteti sa-mi aratati unde este telefonul mobil? (si se uita prin masina doar-doar)
- Sa va arat unde e telefonul meu?
- Da!
- Nu pot. Pentru ca nu este la mine.
- Nu-l aveti?
- Nu. Este obligatoriu sa-l am?
- Nu. Prezentati-mi actele.

I le dau si incepe sa-mi ceara si RCA si sa-mi puna tot felul de intrebari. La care eu ma sesizez:
- Auziti? Acum incercati cu orice pret sa imi dati amenda doar pentru ca v-ati inselat in privinta telefonului mobil? (si alte intrebari de genul asta)

S-a uitat in acte si spune:
- Da, actele dvs. sunt in ordine, m-am inselat in privinta vorbitului la telefon. O zi buna.

Tz, tz, tz! Deci politistii nu-s prefecti.

3 comments:

Anonymous said...

haha... i-ai ars pe fraieri. bravo! pisam-as pe ei de gabori de cacat. io i-am ciordit lu unu 500.000 odata. i-au cazut fraierului din buzunar cand m-a oprit. spaga de la ala dinaintea mea. si practic le-am dat spaga banii lor.

Unknown said...

ce tare! trebuie sa le furi banii. :))

Anonymous said...

Aveti o mentalitate foarte sanatoasa, dintr-aia rrromaneasca. Frumoasa, solida, progresista. Ma uit asa la voi, oameni tineri, si ma gandesc cam cat de imbecil esti daca postezi o astfel de insemnare, pe un astfel de ton. Te tot dai de ceasul mortii prin insemnari ca e nasoala Romania, insa tu esti exponentul principal al haznalei romanesti. Gresesti, dar te lauzi pe blog ca ai inselat un politist, care, de data asta, chiar avea dreptate. Ma baiatule, domeniul asta de fite in care lucrezi tu nu te face imun la prostie vad. Dimpotriva.

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro