Weekend

Monday, January 28, 2008

Si a fost ziua mamei mele, am scos-o in oras, la restaurant, la film(teatru nu am mai gasit si filmul - Elizabeth - i-a placut forte mult, in afara sunetului care 'era foarte tare' si o cam deranja), prin magazine, ikei si altele.

Sambata am fost invitat la Bamboo. Mii de femei, mii de tzoparlani. Noi ne-am distrat la masa noastra si a fost in regula. Nu planuiesc sa mai ajung foarte curand acolo.

Duminica m-am trezit la fix. Cand incepea finala de la Australian Open. Djokovic cu Tsonga.
















Novak a trecut de Hewitt, Ferrer si MARELE Federer. Tsonga i-a batut pe Iujnii si pe Nadal. I-am enumerat doar pe cei mai buni.

Tsonga a fost surpriza turneului. Joc relaxat, cu multe schimbari de ritm care i-a incomodat pe toti adversarii lui. Chiar si pe Djokovich care a pierdut, in finala, primul set dar le-a castigat pe urmatoarele trei, devenind campion si a ramas pe locul 3 ATP. Tsonga, in schimb, a urcat 20 de locuri pana pe 17. Daca nu or sa revina problemele medicale ii prevad un viitor deosebit.

Frumos turneu, frumoasa finala. Surprize placute. Mai vrem.

Aseara am fost la AWAKE. Un film despre un tip care intra in sala de operatie si simte si aude tot ce i se intampla. Nu va zic mai mult dar merita vazut. Te da peste cap.

2 comments:

Pisicot said...

Păi ce ziceam eu de clubăreală? N-ai învăţat nimic? :))

Aha, deci AWAKE merită? Ok, de văzut atunci.

innuenda said...

Uff, la ăla vroiam să merg şi eu, dar m-a băgat al meu la I am legend. Big mistake!

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro