M-am cautat de cuvinte

Friday, January 11, 2008

M-am uitat pe trafic.ro sa vad ce cauta lumea, ce ajunge in blogul meu, pe google.
Am ras, m-am prapadit de ras:

- de multe ori robin simion si bloggie style
- femei de maritat, femei asiatice, fetite vesele, fete suvitate - get a life people!
- don juan palffy tibor (sau separat)
- variatiuni enigmatice - piesa de teatru. o recomand
- poze fetite blonde - si nu am poze cu fetite blonde
- combinatii de 12 luate cate 6 - sau variatiuni pe tema combinarilor(nu combinatiilor. ha ha!)
- despre gaini - si asta de multe ori. e drept ca am scris despre "gaini" la un moment dat.
- femei de maritat - nu stiu niciuna
- lilieci acustica - asta legat de soferii mei lilieci
- trenuri elvetia-germania - deci intra la mine in blog ca-n gara
- pipaitul la pisica si pipaitul electronic - cred ca urmeaza pisica electronica
- millenium brad, bank samd - bine ca l-au daramat ca nu mi-a placut
- copii tampiti - e plin orasul
- vreau sa fiu angajat la ambasada - cu cautari de-astea e mai greu sa ajungi acolo
- taximetristi - 234 in 7 minute, coborati va rog.
- ikea - poate imi da ingvar kamprad(fondatorul ikea) vreun pat impachetat bine-bine.
- femei fara sani - ati nimerit gresit. adresati-va functionarului de la ghiseul urmator.
- kamasutra - poftiti va rog, avem de toate
- poze cu cei mai mari sanii(sic!), masinii si femeii(sic!) - omul are ceva cu articolul. vestimentar, oare?
- degete amputate - sick people :)
- actori gay - fiti amabil, ati gresit macazul
- splendoare-n iarba - copii, drogurile nu va fac bine
- poze cu lacrimi de tristete - asta m-a facut sa ma prabusesc de ras. cine pozeaza lacrimile? :D
- poze cu strigoi - crezi in zana maseluta?
- teo, trandafir, danone - in diverse combinatii - iaurt de trandafir, Doamne!

Astea ar fi cele mai dese si cele mai tari. Sunt si niste abjectii incredibile, pe care nu am putut sa le scriu cu manutele astea doua. E ceva paradoxal: sunt haioase in tampenia lor.

La mai mare! :)

1 comments:

innuenda said...

hahaha, super mişto! Bine, căutările ca şi căutările, dar m-au amuzat teribil comentariile :))

Din categoria ce nu pot împărtăşite publicului am şi eu. Dar lucrez deja la o formulă să o pot face într-o zi.

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro