Sibiul e fruntea

Tuesday, January 15, 2008

Am fost ieri la Sibiu. Alta viata. M-am intalnit si cu Hermann. Va saluta.


















































Alt oras, alti oameni, alt aer, alt peisaj, alte strazi, alte cladiri, totul altfel.

Strazi mici si vechi, trepte multe, cladiri monumente istorice la orice pas si foarte bine semnalizat.

Am mai fost acolo de cateva ori. Acum s-a vazut si transformarea post european-capital-of-culture. Piata renovata complet, cu tot cu cladiri si logo-uri de firme facute monocrom ca sa nu strice aspectul medieval. Ma simteam ciudat cand vedeam vodafone, altex, otp scrise toate sters, doar cat sa le vezi. Placut.

Am decis sa merg un weekend cat mai curand si sa bat tot orasul pe jos.

3 comments:

Pisicot said...

Frumos rău!
Eu am tot amânat vizita la Sibiu din motive de vreme. Să vină primăvaraaaaaaaaa!

P.S. Aha! Ştiu eu ce ai căutat acolo.

robin simion said...

Selimbar. Prietenii stiu de ce! :)

Pisicot said...

Exact! Baftă, ce să zic :)

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro