Ari iesenii partie? Areeee!

Monday, January 7, 2008

Este, deja, "la anul".
Si sunt, deja, la birou. Racit, ostenit si asezonat din belsug cu frisoane, usturimi, stranuturi samd.

Am fost la Arieseni. Fremos. Zapada, partie, cabana, prieteni, dixtractie.

























Am schiat si am scapat cu bine. Altii au sarit cu ATV-ul pe un jeep, baza partiei fiind mai sus decat soseaua.

Am fost si la pestera-ghetar Scarisoara. Am urcat vreo 2 ore pe carari pline de zapada dupa care am coborat pe muuulte trepte in hau.














Am vazut gheata si am plecat.

















De revelion ne-am hahait. Am facut pe MC-ul. Am pus muzica si am facut sincroane.

La anul si la multi ani!

4 comments:

Pisicot said...

Wow, frumos!

Sa inteleg ca te-ai specializat ca MC :))

robin simion said...

A iesit bine treaba de-a MC-ul. Cine mai doreste sa ma contacteze. Sunati trei ori. Nutzi.

Anonymous said...

A fost cel mai tare MC.
Mai tare de asa nu se putea.

:)

Pisicot said...

Buna Nutzi. Am eu un botez peste 2 saptamani :)) Te bagi?

:D

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro