Am vazut un banner la rca asitrans.
Deci un nene care face fete-fete intr-un dreptunghi pe un site. De ce ar fi relevant pentru mine sa ii vad fata omului de atatea ori? Ma hipnotizeaza? E ceva subliminal? Nu!
Varianta mea e urmatoarea: habar nu au avut cum sa faca un banner catchy si au zis sa puna multe fete ale omului doar-doar iti aduci aminte ca ai vazut spotul ala cu bla bla bla, in rate, un nene cu accent ardelenesc, vai ce de cumparaturi face el ca plateste in rate.
Si chiar daca iti aduci aminte, fetele omului sunt nule si neavenite. NU reprezinta un avantaj competitiv, NU e o mare vedeta ca sa fie un endorsement, NU e nimic haios, NU e nimic legat de RCA, masina, drum.
Fetele unui om. Pai e pentru RCA sau pentru o clinica de chirurgie estetica faciala? A trecut printr-un incendiu si ei l-au facut sa arate uman? Doar asa ar fi fost relevant.
Bine, poate a fost o modalitate rapida de a lua banii clientului fara sa te mai gandesti la ceva, orice mai de doamne-ajuta. Poate nenea e vreun sef pe la asitrans si a vrut sa se vada mai mult, sau vreun sot al cuiva de la asitrans, sau un var.
Imi plac clientii care isi fura caciula singuri. "sa fim pe net! cu orice pret!"
Click away!
Cu bannerul la furat de clickuri
Wednesday, January 9, 2008
Labels: advertising, asigurare, asitrans, banner, publicitate, rca, reclama, spot, web
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comments:
Accent ardelenesc? Tu vorbesti serios? Mie imi suna a accent de racket :D
Post a Comment