Șampon de duș

Tuesday, March 1, 2011


Ești în duș. Ai dat cu apă pe trup și iei flaconul de gel de duș. Este foarte ușor. Oare ai devenit mai puternic? Nu. Ai rămas fără gel de duș. Ce faci?

Oare e bine să folosești șampon să te speli pe corp?
Fără probleme! E cam același lucru.

Ambele folosesc apă și detergent. În majoritatea cazurilor detergentul din amândouă este SLS (sodium laureth sulfate). Sulfații sunt responsabili de curățare și de spumă. Fără ei nu ar funcționa la fel de bine.
În ambele sunt adăugați coloranți, să arate bine. Se mai pun și parfumuri.

Pe piață sunt deja multe produse care sunt Hair and Body Wash.

În trecut se folosea des metoda punerii șamponului în alt ambalaj pe care scrie Gel de duș (cu siguranță că se mai folosește și acum metoda asta).

Ambele îndepărtează substanțele grase în care sunt prinse bacteriile și praful.

De cele mai multe ori în șampon sunt detergenți mai agresivi, dar nu se întâmplă nimic cu pielea ta, relaxează-te.

Mă duc înapoi în duș că se usucă șamponul pe mine.


4 comments:

Teea said...

De ce nu le incerci pe cele naturale? sapunuri 100% naturale care pot fi folosite ca sampon si gel de dus :D
Si stii sigur ce contin :)

robin simion said...

Știu sigur doar pentru că îmi spune cineva că este așa.

Cine știe, poate o sa încep să-mi fac săpun în casă. :))

Teea said...

Îţi trimit eu dintr-o sursă sigură dacă vrei :D
Acum că tu nu crezi în ce scrie pe etichete e una.. O sa observi o diferenţă maaare de tot după folosire.. nu ştiu dacă tu îţi doreşti o piele fină :)), dar eu îţi zic din proprie experienţă. Chiar se simte diferenţa. Nu mă mai întorc la tâmpeniile din supermarketuri.
Uită-te prin magazine bio sau pe net şi gaseşti o grămadă..

robin simion said...

Eu îmi doresc o piele aspră, ca șmirghelul! :))

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro