Putain de Bordello's

Monday, April 12, 2010

Nici nu stiu cum sa incep.

M-am vazut cu oameni agreabili intr-un loc. Agreabil si el. Aparent.
Pe loc il cheama Bordello's si este in centrul vechi pe Selari 9-11. Poze cu prostituate vintage, multe plasme si alura de pub. S-a comandat de mancare si a inceput spectacolul.
Hummus-ul parca era facut in foarte mare graba. Avea bucati mari de naut in el. Eu nu am mai vazut asa si am mancat de niste ori la restaurante arabesti. S-a mai cerut paine prajita care a venit dupa ce s-a terminat nautul. Cand i s-a spus ca a adus-o cand s-a terminat mancarea flacaul, mic si slab, a spus zeflemitor "sa-ti fie de bine". Am ramas masca.

Am comandat o salata tabouleh care a venit tarziu. Spuneam la masa ca ma duc in bucatarie, iau patrunjel proaspat, menta, rosii, lamaie samd, le amestec, le pun in vas si vin inapoi.
Cand a venit am ramas din nou masca: in afara faptului ca era cat telefonul meu, salata arata groaznic. In loc sa fie plina de patrunjel proaspat de un verde inchis, adica asa:
































Ea arata ca o gramada de ceva cu altceva deasupra. Adica patrunjel uscat presarat pe deasupra, fara pic de lamaie si fara pic de gust. Groaznica!



















Am chemat doamna si i-am spus ca nu pot manca asa ceva si ca mi-e mila de patrunjelul ala putin si uscat. A! Sa nu uit: cand am comandat am spus special "sa fie cu mult patrunjel asa cum trebuie". Nu a fost si a spus ca-mi da altceva in loc. Am comandat nachos de porumb cu guacamole si l-am intrebat daca poate sa-mi aduca si jalapenos separat intr-un bol mic de sos. Pricajitul a ramas nemiscat rasufland greu si uitandu-se in gol. I-am spus "mergeti si intrebati?".
L-am salvat in felul asta ca a zambit: "DA!". S-a intors si a spus ca "avem jalapenos dar sunt jumatati umplute cu cedar". I-am spus ca nu vreau asa si ca il rog sa-mi aduca taiati pusi pe ceva. A inceput sa-mi explice ca jalapenos sunt ardei murati. Dupa insistente a spus ca-mi aduce "asa cum vreau eu".

S-a comandat o cafea. Cand s-a spus "doua", pricajitul a spus "mi s-a parut ca te rastesti la mine". Nu mie. Slava Domnului!
A fost rugat sa cheme seful de sala. "O sa chem si seful de sala" spuse el intrigat.

Seful de sala era ea. Blonda. Si a recunoscut ca au fost probleme cu bucataria in seara asta. Cum ramane cu atitudinea? "O sa transmit mai departe."
Nu a avut un raspuns coerent cand am intrebat-o de ce nu transmite acum ca unul dintre patroni "cel cu tricoul de marinar" este chiar la bar.
I-am spus si ca pricajitul a venit de nu stiu cate ori acolo si "uite cum arata scrumierele" (am observat si eu care nu sunt fumator). Erau piramide. Era ca in Valea Regilor Tabagisti pe masa noastra.
A venit ea cu alte scrumiere. O sa radeti: curgea apa din ele. :)))

Nu cred ca o sa mai calc acolo si nu cred ca o sa se schimbe ceva. Pricajitul statea la glume cu "unul dintre patroni". Poate chiar pe tema asta. Nu m-ar surprinde.

Asa experiente neplacute - mai rar!
Bordel de merde!



0 comments:

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro