Capul plecat salut se numeste

Friday, April 23, 2010

Am in bloc o baba pe care o urasc.

Sa incep cu inceputul: mie nu-mi place sa fiu trezit din somn, deranjat. Si nici nu ii deranjez pe altii. Daca un om doarme inseamna ca are nevoie de somnul ala. Deci somnul este sfant! :)

Baba asta a fost vreo 3-4 ani femeie de serviciu in bloc. Si, cand se infunda ghena, batea cu o ranga de metal in ea ca sa se desfunde. Asta la 6(sase) dimineata! Dupa mai multe episoade am iesit la ea si i-am spus ca-i fac ranga guler si ca sigur o sa-i stea bine. Si tot ea facea gat la mine. Cert e ca s-a cumintit. Dar de atunci nu am mai salutat-o. Eu nu salut imbecili, e simplu. Ii mai am pe unii pe la bloc care te vad ca vii si cand te apropii intorc capul in alta parte. Niciodata nu o sa-i salut.

Sa revin la baba. Ieri ieseam din lift. Cand se deschide usa, ce sa vezi? Baba! In timp ce ieseam ma uit in jos sa vad unde calc. Si ea ma saluta! A crezut ca mi-am aplecat capul sa o salut.
Ce m-am enervat! De ce sa creada asa ceva? Nu despre asta a fost vorba. Am vrut sa vad unde calc!

Damn! Trebuia sa-mi rup gatul. Poate o sa-si dea seama ca a fost o greseala cand o sa vada ca nu o salut nici de acum incolo. Si sper ca o sa se simta prost.

1 comments:

Anonymous said...

Ce greseala faci ca te pui rau cu babele din bloc!
Astea stiu tot ce faci:cand pleci de acasa, cand vii in bloc, cu cine vii(incep sa faca scenarii si speculatii pe tema asta), la ce ora te scoli, la ce ora stingi lumina, de cate ori mergi la toaleta, cate minute vorbesti la telefon.
Fii sigur ca baba a anuntat tot blocul ca te-ai luat de ea si i-ai subminat autoritatea in bloc! Magarule!(joke)
Devii inamicul numarul unu al blocului si subiectul inepuizabil al barfelor babelor.
Weekend placut!

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro