Jeep my ass!

Friday, March 5, 2010

Am avut doua zile un Jeep. Nu, nu un "jeep" Mercedes, sau Audi, sau Nissan. Ci Jeep-Jeep. Grand Cherokee. Ca asta.





















Ce sa zic. Se aude bine. E mare! E comod. Nu se simt asa tare drumurile patriei. E si incapator, ca de-aia l-am imprumutat. Am mutat niste cutii cu carti dintr-un judet in altul. De, am fost migrator toata viata. Muzica se aude bine. Apropo, in cd player era un cd cu musicalul Romeo et Juliette (in franceza, fireste). Foarte tare, l-am ascultat de cateva ori.

Acum despre minusuri. Consum mare. La motorul V6 3.7 benzina, 210 cai - 14.5 la drum lung. Sa ma bata zeii daca nu e mult. Pe autostrada a luat 12,8 pe pilot automat la 135 la ora. Problema lui este ca are consum mare si este destul de lenes. Cica nu e prea reusit motorul asta.
Alt minus este balansul. Ai senzatia ca te rastorni tot timpul. Nu stiu, poate si pentru ca m-am dat jos din a mea care e mai teapana pe drum. Facea niste valuri de ma lua cu voma numai cand ma gandeam la accidente. Barcuta. :))
Directia megaultraextra asistata e alta problema. Cand facea masina balans si ma miscam odata cu ea se misca si volanul foarte discret. Deja pleca si masina in toate partile. Nu ai niciun feeling de strada, misti un pic de volan si darami doi copaci. Ma rog.
Prizele nu functioneaza daca opresti motorul. Ei stiu de ce.

Eu nu mi-as lua niciodata o asa masina. Nu sta pe strada, e prea mare si consuma mult prea mult. Eu le prefer pe cele mai joase, mai rapide si infipte-n strada. O vad pentru genul de lucruri pe care l-am facut eu: sa cari ceva cu ea. Si sa mergi off-road. Dar nici acolo nu o sa ii fie prea bine ca are niste praguri cam joase.
M-am intors la a mea acum si visez la niste serpentine.

Am ajuns si la barajul de la Siriu.


















In copilarie mi se pareau enorme. Si lacul, si barajul. Acum imi pareau pigmei. Digul ala din pamant, bolovani si argila nu mai parea asa de inalt si apa chiar era mult mai jos. Drumul prin padure e frumos si popasurile sunt pline de noroi, de mizerii si de caini.

M-am intalnit si cu fosta diriginta.
Iar n-am fost la ore. :)

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro