Incaltaminte de vara - Dunlop SP SPORT MAXX

Wednesday, March 24, 2010























Ieri mi-am cumparat cauciucuri de vara. Si le-am si pus pe masina. Dunlop SP SPORT MAXX cu protectie de janta. Normal ca am dat si o tura nocturna sa trag de ele pe curbe si sa vad cum franeaza. Sunt multumit. Si or sa fie si mai bune dupa ce se uzeaza un pic. O sa dau o tura la Brasov sa vad exact cum sta treaba. Am mers si tare si nu-s asa de zgomotoase pe cat spuneau unii.

Acum sa va vand un pont tare: le-am luat de la Esrom - B-dul Aerogarii 38. Pretul a fost foarte bun si mi le-au si montat, echilibrat in banii aia. Si oamenii aia se misca foarte repede. Parca eram la formula 1. Un tip scotea capacele de pe prezoane. Cand a trecut pe partea cealalta a masinii alti au scos rotile si au inceput sa inlocuiasca pneurile. Tipul cu capacele le-a adus si pe celelate doua langa ei si ajuta in continuare: le lua pe cele de iarna si le baga in pungi, le dadea pe celelelate la mana, a mai echilibrat si el una la alta masina de echilibrat, a dat cu vaselina pe tambure.

Stateam si ma uitam si nu-mi venea sa cred. In nenumarate alte randuri am fost la schimburi de roti pentru mine sau cu prieteni. Si am stat cu orele. Se ocupa un singur blambec fara chef, care mai si vorbea cu alt blambec, se misca si incet si iti venea sa ii faci cauciucul guler. Mai si strambau din nas la spaga. Celor de la Esrom mi-a facut placere sa le dau ceva.

E a doua oara cand lucrez cu ei si ii recomand. Merita.

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro