Farid Fairuz ne-a spus "Bun ramas"

Monday, March 1, 2010

Aseara am fost la cel mai putin conventional spectacol din viata mea. "Bun ramas (sau despre discretele scapari ale sistemului limbic)". Inventat de Mihai Mihalcea aka. Farid Fairuz. Cu greu am reusit sa fac o rezervare si asta pentru ca la CNDB (centrul national al dansului) raspundea un portar care spunea de fiecare data ca "nu e nimeni aici, reveniti". Cum sa nu fie nimeni cu zilele intr-un loc unde se tin spectacole si se fac rezervari? Ma rog.

La spectacol s-a ras mult si, de multe ori, iti parea rau ca nu ai mai multe perechi de ochi sa poti urmari tot ce se intampla pe scena.

Replici memorabile:
"Carmencita, transa, mami!"
"Moldova nu a foast a mea si nici a urmasilor... urmasilor... pu!a mea..."
"Veniti! Care cu furci, care cu topoare!"
"Madalina, adaggio nu altceva!"

Imagini memorabile:
- doamna care a carat fum cu toate gentile si sacosele posibile
- tipa electrica ramasa blocata in tot felul de pozitii
- urcarea dansatoarelor in spatele salii, tarandu-se peste oameni, peste scaune
- dansul topless in timp ce se striga "totul pentru public!"
- doamna pasionata de copacul din ghiveci samd

La cererea hautorului am scos filmul de "12 minute, proasta calitate" (eu il facusem mai mic sa mearga repede upload-ul, ca il am HD). Deci era asa: niste doamne, cu niste lucruri, care faceau niste chestii la indicatiile unui domn. Care nu era cine parea si nici cine zicea. Sper ca ati inteles. Eu l-am inteles.

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro