Larry David e un fraier

Monday, October 26, 2009

Cum cine e Larry David? E baiatul carunt din stanga. Co-creator si producator al serialului de mare angajament numit Seinfeld. Comediant si el.






















L-am vazut aseara la Letterman. La un moment dat povestea jenat ca la 26 de ani cerea bani de la parinti sa bea un suc sau sa mearga la un film. Si ca nu era o situatie prea fericita pentru el.

Cand a terminat fraza respectiva am auzit hohote de ras afara. Am iesit repede pe balcon si le-am auzit foarte clar. Au mai durat vreo doua minute si se auzeau de peste tot. Era ca zgomotul de la cutremur, venea de peste tot. Atunci mi-am dat seama ce se petrece: radea jumatate de tara. Radeau toti baietii care sunt convinsi ca ei sunt cool ca cer bani de la parinti ca sa scoata haimanalele in oras. Radeau toti baietii de 40 de ani de pe la cafenelele din Dorobanti care-l roaga pe tati sa-i lase sa scoata Ferrari la o tura. Parca l-am auzit si pe Irinel chicotind, dar nu era chicoteala lui.

Daca ajunge Larry aici o sa fie batut cu pietre. Ptiu! Independentule!

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro