Aseara discutam despre ITP-ul masinilor.
Si m-a strafulgerat o intrebare: al meu cand trebuie facut?
Ma uit in talon si vad ca luni, 12.10.09. AHA! M-am lamurit. Si de aici am avut treaba astazi. Fuga langa Podul Grant pentru copia conform cu originalul a cartii de identitate a masinii (fiind in leasing). Si bine am facut ca am luat-o ca nu ma primeau la service fara ea. Dupa care fuga la un service unde dura cam 20-30 de minute pe masina. Erau doua in fata mea.
Un nene mecanic mi-a spus sa merg sa-i dau niste forje sa nu iasa fum la noxe, ca ma respinge. Am dat o tura cu 4000 de rpm si m-am intors in coada. Da, era o coada.
Cum am intrat cu masina, primul test: luminile. Hopa! Un bec ars la proiector si o pozitie. Si mi-au comunicat elegant ca ma resping pentru asta.
Noroc ca sunt persuasiv si i-am convins ca le schimb imediat, ca nu aveam de unde sa stiu de proiector. Ca nu merg cu ele pornite daca nu e ceata, ca sunt civilizat. Si ca nu mi-a zis nimeni de pozitie si nici eu nu am vazut-o dar se rezolva.
Jumatate de ora mai tarziu plecam cu OK-ul dat si cu un sticker portocaliu-dement pe numarul din fata. Deci nu uitati sa aprindeti becurile inainte de ITP.
Oricum le aprind ei. Si nici nu e intuneric. Ce uameni!
UPDATE: Era sa uit. Gata-gata sa o patesc si din cauza pneurilor. Care sunt pe masina din fabrica. Si au indice H - pana la 210 km/h. In cartea de identitate a masinii scrie ca trebuie sa aiba V - pana la 240 km/h. Inca o discutie de convingere cu mecanicii. Au fost de treaba.
Ideea cu becul
Friday, October 9, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment