Asa sa-i ramana numele

Thursday, October 8, 2009

Testoasa mai mare e bolnava. Zici ca are binoclu in loc de ochi, asa de umflati sunt.
Ieri am dus-o la medic si a fost fericita castigatoare a unei injectii in picior. Dupa care l-a retras sub carapace vreo jumatate de ora. Nu, nu i l-a resorbit organismul ci doar l-a protejat.
Azi-noapte a stat la mine acasa, intr-o cutie de plastic speciala. Surprinzator de cuminte! Nu a zdranganit deloc cu carapacea in pereti. Ma rog, intepata aproape-n fund si cu alifie in ochi, numai de umblat nu-i ardea. Mi-a si spus: Robin, eu sunt cam bolnava. Si a bagat capul la cutie.

Cu aceasta delicata ocazie, cand are ochii umflati ca un boxer, i-am gasit si numele: Laila. De la fata lu' Muhammad Ali, Laila Ali, care este boxer. Ca doar nu se facea balerina.

Deci Laila (si s-ar citi leila).

3 comments:

Unknown said...

mai eu cred ca te pregatesti sa devii tatic:)

robin simion said...

exact, tatic de testoase. ;)

Unknown said...

doar atat poti?:)

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro