Service, va rog!

Wednesday, August 12, 2009

Inca un episod cu masina la oamenii de stiu sa-i repare partile. Sau asa ar trebui.
Mi-a taiat un berbec, mai demult, calea. Am intrat in el. Far, bara, grile. Doar ca mi-au pus grila gresita. Adica in loc de grila de facelift au pus-o pe cea veche. Si asta e a doua oara. Le-am spus si au comandat-o. Baiatul care a comandat-o nu a mai dat niciun semn pret de 2 luni. Si am sunat. Nu mai lucreaza acolo. Si niste alte telefoane pana s-au lamurit oamenii noi despre ce e vorba. Eram programat ieri dimineata la 9. Cu grila, bara(schimbata tot de ei care statea labartata intr-o parte), si cateva chestii de garantie: lampa din torpedo care s-a topit si nu mai lumina + claxonul care nu mai era bitonal(se arsese unul dintre ele).

Dupa ce s-a facut 9:45 in loc de 9:00 au trecut doua ore si vedeam pe camera cum sta masina mea singura si trista. I-am intrebat de ce. S-a dus unul sa rezolve. Vine inapoi: s-a facut partea cu grila si cu bara, mai e doar cu garantia dar electricienii sunt in pauza de masa. I-am spus ca glumeste. Ca eu nu iau paza de masa daca ma asteapta clienti in receptie. A mers inapoi. Au inceput vreo doi sa se anime pe langa ea.

Mi-o aduce. "E gata!"
I-am spus ca nu e. Ca nu au facut claxonul. "Pai nu vedeti ca merge?"
Merge, merge, dar e tot monoton, ca sa zic asa. "Aaaaa! Era bitonal!"
I-am aratat ce a scris cu mana lui pe foaie: "Claxon fanfara - unul ars." A dat din cap de parca intelegea. A luat iar masina si a mers cu ea in service.

Trei urcari si coborari pe elevator mai tarziu vine cu gura dincolo de urechi: "E gata!!!"
Deschid usa si-mi cade falca - o pata alba de 5 cm pe tapiterie. Ma intreaba daca nu era asa. Izbucnesc. Le spun ca ma enervez tare.
Pleaca iar cu masina. Revine si - culmea - recunoaste ca s-a urcat un blambec cu pantalonii plini de chit in masina mea. "Noroc ca era proaspat si s-a curatat!"
Asa i-am spus si eu, mare noroc.

Am plecat plin de ganduri anatomice la adresa lor.
Sper sa treaca mult timp pana ajung iar la ei.

6 comments:

pushila said...

nu pune la suflet

maria said...

vezi, eu am gasit service-ul ideal. de aia ma duc des :)

robin simion said...

te-ai gandit la un abonament?

Pisicot said...

Frate, schimb-o! De când te ştiu eşti prin service :)

robin simion said...

E, a trecut ceva vreme de cand nu am mai fost. Si nu din cauza ei am fost, ci din a mea sau a altora... ;)

Anonymous said...

of, nasol

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro