Nu tot ce-noata se mananca

Monday, August 24, 2009

Stiti deja despre testoasele de la birou. Pe fundul acvariului lor am pus pietris. Arata mai bine decat sticla goala. Dezavantajul pietrisului este ca prinde resturi de mancare. Ele se descompun si murdaresc apa. Cautand o solutie m-am gandit la pesti sanitari. Doar ca am citit pe bloguri ca testoasele ii considera masa de pranz.
Mai sa fie! Am fost in Obor si am luat trei Corydoras Paleatus albinosi. :)
M-am gandit ca, nefiind colorati, nu or sa fie apetisanti si or sa se mai confunde cu pietrisul. Si i-am introdus. Primul sfert de ora a fost al tesoaselor: instinctele lor le spuneau ca, daca misca, e mancare. I-au alergat un pic si gata. Stateau toti trei intr-un colt, cam osteniti.

















Primul hop a fost prima noapte. Vineri dimineata, succes! Pestii inca existau. Victoria finala a venit astazi, luni. Mi-a trecut prin cap ca peste weekend s-ar putea sa li se faca foarte foame carapacelor. Dar nu. Am descoperit, spre bucuria mea, o convietuire pasnica.




Pestii fac ce trebuie sa faca. Adica sa caute resturi printre pietre.




Si testoasele isi vad de ale lor. Cum ar fi scarpinatul carapacei pe sub bustean.




Sper ca e inceputul unei frumoase prietenii subacvatice.

11 comments:

Anonymous said...

Se pare ca la tine la birou toata lumea face ceea ce trebuie sa faca. Eu de ce nu fac oare ce ar trebui sa fac?

robin simion said...

doua intrebari:
1. traiesti intr-un acvariu?
2. ce-ar trebui sa faci?

Anonymous said...

Nu traiesc in acvariu, si asta ma bucura foarte tare!
Ar trebui sa-mi vad de viata mea fara sa-mi mai fac rau.

Anonymous said...

Mult timp am cautat raspunsul la intrebarea :"DE CE??", nu l-am gasit si am abandonat, dar acum mi-a revenit iar in minte aceasta intrebare, desi sunt convinsa ca si de data asta nu pot gasi raspunsul. Ma simt obligata insa fata de propria constiinta sa incerc macar sa gasesc raspunsul.

robin simion said...

si ti-au rezultat toate astea de la niste pesti...
tare! ai imaginatie.

Anonymous said...

Nu te intrec

Anonymous said...

Ai dreptate! Ce rost mai are?
Ce faci in rest? Esti Bine?

robin simion said...

da. si nu prea vorbesc cu anonimi.

Anonymous said...

faci o exceptie cu mine?
sau vrei sa vb in alta parte fara anonimat

robin simion said...

nu fac exceptie cu nimeni.

Anonymous said...

Broscutele nu vor manca pestisorii..asa cum nici oamenii nu mananca oameni..

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro