Provident esti tu la cap!

Wednesday, August 19, 2009

Am vazut de dimineata un spot Provident. Aia care se dau mari ca-ti aduc bani acasa in 24 de ore dupa ce ai dat doar un telefon. O doamna spunea ca nu a avut bani sa-si dea fata la facultate si ca Provident a salvat-o. Mai sa fie! De mult timp ma gandesc ca-s niste snapani. Si am intrat pe siteul lor.
Am facut o simulare de imprumut pe un 12 luni pentru suma rotunda de 1000 de lei.
Mi-a picat fata: trebuie sa dai inapoi 1726 de lei. Ar veni o dobanda de peste 70% pe an. Nu am gasit nicio informatie legata de dobanda ci doar de DAE, care este, surpriza, 227% pe an.

Prin comparatie, un credit similar la BRD, are dobanda 14% pe an si DAE 75% pe an. La sfarsitul anului dai 1280 de lei. Deci 28% in plus.

Si acum ma intreb: femeia din spot nu avea bani sa-si dea fata la facultate dar avea bani sa plateasca 70% pe an dobanda catre camatarii Provident?
Oare ce se intampla daca nu platesti la timp? In loc de doamna draguta care ti-a adus banii vine un umflat cu ceafa groasa si cu lantul gros de taranoi pe ea? Si te intreaba cum stai cu ficatul, rinichii sau cu degetul cu verigheta?
Un singur lucru stiu sigur. Nu o sa aflu niciodata pe pielea mea.

8 comments:

Anonymous said...

asta imi aduce aminte de "zanul" fane trotil si asociatii :
http://www.youtube.com/watch?v=v8mn6jqGjqs

robin simion said...

ceva pe-acolo

adrianblogtest said...

cica provident, chiar is niste camatari, care s-au hotarat sa o dea pe legalitate :). deci e pe bune. Nu dai banii inapoi la timp.... BANG.... mai vine un "zan" si BANG...
:)

Anonymous said...

Ce bloger de kkt esti,mai intai citeste bine pe site-ul lor si ai sa vezi ca nu este vorba de dobanda ci de un cost fix ,care nu se modifica pe parcursul imprumutului.A..inca o chestie cine dreaq sau care banca de 2 bani iti mai da 1000 ron in 24 h?Te scuipa si te trimite la origini.Asa ca nu mai dezinforma lumea.Eu am luat credit de la ei acum vre-un an si ceva si de atunci tot colaborez cu ei fara probleme.

robin simion said...

Dobanda, cost fix sau nefix, mars la cacat baiatule care lucrezi la Provident, ca altfel nu cred ca luai tu foc asa.

robin simion said...

Mai esti si analfabet dupa cum scrii "vre-un". Poate la Provident acolo sunteti numai recupertori inculti la cap.
Mars la scoala si invata sa scrii goriloiule anonimo-analfabet!

Anonymous said...

un fel de camatari, dar nu-i drak asa de negru pe cum pare, in sensulca nu vine nici o gorila daca nu platesti...pur si simplu nu mai vine nimeni !!!

pleaca.ma said...

vine moartea dupa tine ba muie. luati-va cagule baieti, bate drujbe si alte accesorii si hai sa le grabim sfarsitu' la bulangii care ne ingroapa in rate in nenorocita asta de romanie. MUIE

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro