PSD - send to junk

Friday, November 28, 2008

Am primit un mail de la Frankie Ouellette. Un vechi prieten. Care s-a numit CPUN, FSN, PDSR, PSD, in functie de casatorii sau divorturi, de la revolutie incoace(asa adauga ca, mai toti, sunt si dinainte). A fost mult la putere, a fost si in opozitie. Acum ar vrea iar la putere.

Eu consider guvernarea lor ca fiind cea mai neagra perioada de dupa. Cu toti bomboneii, spaguleii, hotomaneii, buniceii, comunisteii, nomenclaturisteii, secureii, sforareii si alti monstri cu mutatii politico-democratice.
Si acum imi trimit mailuri prin care imi explica tot raul facut de PNL si PD-L.




















Ma apuca rasul. Ei? Ei imi explica mie, care am un pic de creier, cat rau au facut altii?
Stimati tovarasi, fosti, actuali, gineri, nepoti, fii, fiice, nurori, frati, cumnati, care sunteti voi comunisti din tata-n fiu, din vecin in coleg si din aliante. In formula in care sunteti acum (si fiind destul de vii amintirile guvernarii voastre) N-O SA VA VOTEZ NICIODATA!

.

2 comments:

Alex Sache said...

Ce sa zic. Nu vreau sa fac politica.
Vreau numai sa semnalez inca o tampanie care se insinueaza pe mai multe canale media, anume ca schimbarea in politica este benefica in orice conditii. O avea si schimbarea un rost dar nu cand se schimba aceeasi oameni over and over, and...

robin simion said...

perfect de acord

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro