Haìna il face pe om, futu-i!

Thursday, November 20, 2008

Coada la Nic. Eu, cu cerealele si iaurtul in mana. In fata mea, un zidar plin de picaturi cu cateva seturi de manusi in mana.
Am nimerit la cea ai nesuferita casiera. Se misca in reluare, te face intentionat sa astepti, de-abia iti da restul, bonul, de-abia trece codurile de bare prin scanner, esti la mana ei. Tot timpul ciufuta, cu o freza de doi bani(de care ea ar spune ca e traznet) si boita ca un clown. Freza comunista. De directoare la UCECOOP.
Ca ea asta ar fi vrut sa fie. Se vede pe ea ca o roade, ca e frustrata, ca se vrea puternica.

Cand o intreba cineva ce vrea sa se faca, ea spunea ca Directoare. Voia sa fie mai tare ca ma-sa, care nu-i lua papusa si care o certa ca nu-si facea lectiile. Si o mai auzea pe ma-sa cand plangea ca "proasta aia de la birou" si-a luat dacie mai noua si cu faruri de-alea de oltcit. Si nu i-a fost usor cand, tot ma-sa, a decis sa infometeze familia ca sa ia o dacie si mai tare.

Gandurile astea negative se aduna, se ingramadesc in cap pana nu mai au loc. Si atunci navalesc peste cei din jur, ca un mucus care te urmareste pana iesi de acolo: "Na, sa va simtiti si voi prost!"

Imbecila asta s-a gandit ca poate sa-l batjocoreasca pe zidarul civilizat, pe la 45 de ani, care n facea altceva decat sa stea cuminte la coada. A trecut, incet, codurile de bare prin laser. Si n-a dat 5x pentru a trece doar una. Nu. Le-a trecut pe toate. Ca are tot timpul din lume.
Dupa care l-a intrebat cu un ton in care nu stiu daca am mai simtit atata dispret vreodata: "AI 50 de bani?" Omul i-a raspuns ca nu. Bovina i-a aruncat o privire de genul: 'Va-n gura de ratati! Ce te-as fi dat eu afara daca eram directoare la UCECOOP. Nu inainte sa te pun sa-mi spei masina cea noua.

M-am abtinut cu greu sa nu ii dau cu iaurtu'-n cap de sa-i mearga fulgii de porumb, si sa o intreb: Tot asa vorbeai cu el daca era imbracat cu redingota si avea pe cap o palarie Borsalino?

Pentru mine, femeia asta este un gunoi, o tranta, un excrement social, un clown patetic.
Ma gandesc sa o dau afara.

.

11 comments:

britta said...

Stiu genul asta de casierita!De fapt "genul "in sine nu e unul singular,ci il regasesti si printre functionarii publici,personalul medical(asistentele de bucuresti!!!!!) si la oricine detine, in putera pixului sau,viitorul tau,pret de cate clipe!eu ii iert de fiecare data!!

robin simion said...

iti dai seama ca asta nu s-a putut adapta in 20(DOUAZECI) de ani! nu cred ca apucam momentul in care scapam de ei.

britta said...

eu ma gandesc de fiecare data(SI ASTA MA CALMEAZA),ca ceea ce au ajuns nu coincide cu ce-si doreau cu adevarat...si e greu sa faci ceva ce nu-ti place cu zambetul pe buze!!toti si-ar fi dorit sa fie in locul sefilor lor,si asta e o mare frustrare!!!

maria said...

astea sunt o specie aparte rau. dar extinsa ca ciuma

robin simion said...

eu m-as angja o luna la un furnizor de utilitati unde merge ea sa plateasca. ar vedea pe dracu' adevarat

Pisicot said...

Totul pentru că NU este directoare la UCECOOP :D
Dar freza...da, spune totul.

robin simion said...

si boiala! stridenta, luxurianta. fata ei e o jungla.

Anonymous said...

Recunosc ca explicatia ta freudiana cu copilaria si papusile e f buna dar trebuie cautata si o justificare sociologica :)))
Eu cred ca frustrarea casieritei nu era ca e casierita ci faptul ca era casierita "la Nic" ceea ce pe scara joburilor e muuuult mai sus decat un muncitor in constructii. Adica doar nu se machiase (sau "boise" cum zici tu) atat biata femeie ca sa vina la Nic si sa serveasca muncitori stropiti de ciment si cu manusi in maini ... Curat murdar! Ea are un job care o umple de status! Ce tupeu pe bietul muncitor sa cumpere de la Nic!

By the way, te rog sa observi daca poarta manusi cand pun mana pe alimente ca dak e ma bag si eu la niste reclamatii- am o mare problema cu asta!

Carmen said...

:-) atitudinea vanzatoarelor din magazine mai scumpe, care te evalueaza cand intri: "are bani? hm. nu pare." si atunci intreaba cu tonul ala plin de aroganta: ati dori ceva?
:-) priceless.

le ador.

Anonymous said...

Mama, frate, ce nu le suport! Parca si vad episodul. Mai am si eu vreo 2 exemplare de astea pe la Mega Image-ul de la mine. Oare dupa ce criterii le angajeaza? Cred ca anuntul suna cam asa: angajam casiera cu aspect jalnic, eventual grotesc, acre si intepate, cu tupeu pentru a lua clientii la bani marunti si incete pentru a-i scoate din sarite.

robin simion said...

vichynica, corect. ar trebui ca toti muncitorii sa mearga la economatul de langa, nu? :)

carmen, vanzatoarele de pste tot au atitudinea asta, nu numai alea din magazinele scumpe. fereasca dumnezeu sa le spui sa-ti mai puna doi cremwursti. ce, ea sta dupa tine, cleintule care-i platesti salariul si ii asiguri un loc de munca!

T.o, eu am favoritele mele peste tot :) si imi mai fac, mai ales ca nu rezist si le dau peste nas on site.

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro