OTV-ul face victime

Thursday, November 27, 2008

Am nimerit la "Rai da' buni" de cateva ori in ultima vreme. M-am uitat, in mod reflex, in colturile televizorului sa fiu sigur de post. Este incredibil.

Un fel de OTV, dar mult mai penibil. Macar la aia arata ca dracu', invitatii arata ca dracu', moderatorii arata ca dracu', vorbesc ca dracu', publicitatea arata ca dracu'.

La astia, decorul e mai civilizat, moderatorul vorbeste un pic mai bine, e si o blonda, invitatii-s mai spalati si publicitatea mai de companii mari.
In schimb, aceleasi discutii cu tot felul de gagici de fotbalisti si manelisti adusi in platou: da' tu de cand il cunoasteai, da' tu mai erai cu el cand el a iesit cu ea, da' ea mai era combinata cu altcineva cand el a pupat-o, nu ca eu il stiam cu doua saptamanimai devreme decat ea, da' homosexualul a vrut sa te pupe ca sa te compromita, da' cine crezi ca l-a pus, da' am dovezi, da' mi-a spus cineva, da' spune-mi care e parerea ta despre vedeta cutare, sau despre ce a facut.
Si dau tare in telecomanda sa plec.

Morare! Te ia Diaconescu fara probleme daca nu mai prelungesti contractul aici. Cine stie, poate ajungi la prima, ca Lazarus.

.

4 comments:

Carmen said...

:-)). m-am uitat si eu aseara. e complicata rau povestea. cu u fotbalist si cele trei femei simultante din viata sa.
inainte ma uitasem la capatos, unde intrebarea era: e traistariu gay or not?

am ras mult.

robin simion said...

exact, de astea doua povesti am dat si eu :)

cat despre traistariu, nu ma intereseaza, onorata instanta!

Pisicot said...

dap, ştiu şi eu. jenant :(
(offtopic: ne vedem mâine)

robin simion said...

jenibil.

e de bine offtopicul :)

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro