Savarine-n bot

Tuesday, September 2, 2008

In ultimul weekend al vacantei am ajuns la ziua lui Miki in Vama Veche.
Se locuia la complexul Laguna. Nu ai fi zis ca esti in Vama Veche. Locul curat, igienizat, piscina in mijloc(apa curata).
Eram cateva zeci de oameni. Petrecere mare, cheltuiala mare, dupa buget. Imperialistilor care sunteti voi imperialisti! :)
A fost una dintre cele mai tari petreceri la care am fost. Lume haioasa, multa, locul frumos, intamplari potrivite: baie in piscina non-stop, play-fighting in apa (pe salteaua de 2 pe care ne luptam vreo 10), bataie cu savarine, aruncat lume in apa, sarit in apa, ras de oamenii care adormeau de bautura, lansat baloane de hartie cu lumanari in ele, ascultat muzica.

Apropo de bataia cu savarine. Am facut pe cameramanul. Trebuia pastrata. Si, nu, nu am scapat.
Cea mai tare bataie cu savarine, torturi si frisca la care am luat parte.
200+ de savarine, 2 torturi si cateva tuburi de frisca.
Degustati!



2 comments:

Pisicot said...

Foarte tare :)
Pentru o clipă am crezut că treba s-a întâmplat piscină. Aia cu apă curată :D

robin simion said...

ar fi fost pacat sa stricam aspectul locului.

aia de la Laguna su zis sa nu facem varza acolo in complex si sa mergem pe plaja, la corsarul, ca e tot al lor si acolo putem sa facem varza :)

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro