Petrecerea Prima TV rocks

Friday, September 19, 2008

Am fost aseara. Lansarea grilei de toamna.
Una dintre putinele petreceri cu fonfe care a iesit bine.
Si locatia a avut un rol major: Hard Rock Cafe. De fiecare daca cand am fost acolo m-am simtit bine. E de retinut ca locatie de petreceri.

M-a surprins in mod placut Diana(sau Anca) Florescu. E fata aia frumusica ce a cantat cu Nicoleta Luciu in trupa Laguna. A cantat live, cu band in spate, foarte bine.

Intr-o parte era organizat un studio foto cu patru alveole. Cate una pentru fiecare anotimp. Aveau si cateva efecte pentru fiecare: ba plase de fluturi, ba schiuri si manusi, ba pelerine de ploaie. Toata treaba asta a avut un succes la care nu se asteptau. Toata lumea a vrut sa se prosteasca. Inclusiv eu. Si m-am prostit. Ne vor trimite calendare cu noi insine. :)

Tot Prima a mai organizat un karting, mai demult, la care am fost. Frumos si acolo.

Sa tot organizati!
Si merele de aur.

.

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro