Foarte tare, frate...lli

Monday, September 29, 2008






















Vineri seara. Facem echipa(Piturca, nu despre tine e vorba, du-te la cazino). Echipa de mers in club. Ne adunam la unul acasa, facem incalzirea(Piturca, vezi de treaba ta), radem bine si chemam taxiuri. Pana aici e bine. Am mai facut.

Am ajuns la Fratelli. Animaleala, ca de obicei. Noroc ca aveam masa si nu ne-am calcat prea tare in picioare. Atmosfera prietenoasa, noi fiind deja cu chef(nu, Piturca, nu despre deplasarile voastre e vorba). Am dat de Fozzie, Ilinca si Artista la o masa. Ne-am hahait si ne-am dansat. La alta masa, plin de slobozeni. Am dat si pe la ei niste ture(nu de stadion, Piturca). Spun asta pentru a se vedea ca m-am plimbat destul prin club, nu prea am stat la masa.

Cand a batut ceasul de 6, am zis ca e timpul trag pe dreapta (nu la poarta ci in pat). Ma duc la masa intru recuperarea gecii. Acolo, separeul aproape pustiu(toti se carasera in zarile lor), numai austriacul Christian rezema un perete. Era trist. Poate pentru ca era tarziu :) Dupa ce am schimbat niste vorbe, dau sa ma intind dupa haina. Ia haina de unde nu-i. Ridic pernele si inca doua haine ce mai erau acolo. Nimic.

Concluzia: Mi s-a furat haina in Fratelli!!

Cum? Nici macar in astia cu Ferrari nu mai ai incredere? S-au bucurat la haina mea. Poponet! Pai se poate? Patrascule! Da, bre, haina inapoi. Fotbalistilor! Ce v-a zis Piturca: Furati, ma, de la bogati ca voi, cum fac eu la cazino. Daca va vad iesind de la vestiare cu geaca mea, cand luati bataie de la Feroe, ati incurcat-o. Directorilor de firma! Pai asa va optimizati cash flow-ul?

Cred ca mi-a luat-o vreo fata venita sa-l prinda pe unul dintre cei enumerati mai sus. Si, despuiata cum era, i s-a facut frig. Bani de taxi nu mai avea, viata nu-i usoara pana-l prinzi pe unul cu bani.

Am uitat sa va spun: Am raie, eczeme pe tot trupul, paduchi de corp si eruptii.
Hai, ca va prinde bine geaca mea!

Era sa uit: aveam si ochelarii de soare in ea. Sa va intre-n ochi!

.

7 comments:

Anonymous said...

Haina face pe om! Mai bine gandeste-te ca unu a luat bataie aseara fiind confundat cu tine.

robin simion said...

daca e bou si a purtat-o pe cap...

Pisicot said...

:-))))))))
(scuze, nu mă pot abţine)

maria said...

si acu umbli infrigurat?

robin simion said...

infrigurat si trist. merg si tremur. cu pielea de gaina. in buzunar.

Steji said...

Băi, am niște comentarii pă țavăăă... Da' nu-mi permit. Nu-i frumos să râzi de răul altuia. Mă voi rezuma la: "Ce vrei! Niște țărani!"

robin simion said...

dau si ei cu sapa pe la fratelli, mai iau o haina, niste ochelari de soare. viata este greu. ;)

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro