Live below the line - ziua 4

Friday, May 24, 2013

Ieri a fost altă zi nebună. Nici nu am mai apucat să fac poze. Nici nu prea am avut la ce.

De dimineață am plecat pe drumuri. Am început în viteză cu clasicele cereale cu iaurt.
Pentru prânz mi-am făcut deja clasicul sendviș cu ou și l-am luat la pachet. Am fost la mare, la un client, și am vrut să mă țin de experiment. Pentru drum mi-am luat o sticlă de apă Țevian, de la robinet.

În mașină se mâncau tot felul de drăcii luate de la benzinării. Eu mai luam câte o gură de apă. :)

La mare am ajuns și la o terasă, unde a trebuit să mă abțin în timp ce oamenii mâncau salate și pizze. Nu a fost foarte greu.

Pe seară am fost într-o vizită și nu am mai apucat să-mi gătesc. Am băgat o felie de pâine la prăjitor și am mâncat-o cu câteva linguri de iaurt.
Având toate astea în vedere, mi-am permis ca în vizită să mănânc câteva alune de pădure, coapte în casă. Yummy!

Azi e ultima zi. Deja cântarul arată mai puțin. Detalii în concluziile de mâine.

Despre live below the line click aici.

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro