Live below the line - cumpărăturile

Monday, May 20, 2013

Așa arată cumpărăturile pentru cele 5 zile. Începi să vezi altfel rafturile supermarketului când bugetul este foarte limitat.

Privirea stă mai mult în partea de jos unde sunt produsele mai ieftine. La nivelul ochilor sunt cele de brand.

Ai tot timpul calcule în cap, să te încadrezi în sumă. Faci calcule și pe zile: pentru câte zile îmi ajunge mâncarea asta, cum o combin, în ce zile mănânc ce.

Am încercat să stau pe partea cât mai sănătoasă. M-am ferit să mă înfig în pate, în icre și în alte bazaconii. 
Cu ce m-am ales: cereale vrac, iaurt la găleată, linte roșie vrac, legume congelate vrac, un amestec Yammix să fac în casă pâine integrală cu cereale, ouă, cartofi, ceapă, fusilli și penne.
Total = 25 de lei.

Mâine detaliez meniul primei zile.

Pentru cine nu a citit despre Live below the line - click aici.

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro