emag nu este ieftin deloc

Monday, April 2, 2012

Căutam să-mi iau un hard disk de 1TB întrucât mă lupt cu spațiul pe cel existent. Ca să-l iau mai ieftin am căutat pe net. Am intrat pe emag.ro, la categoria de resort.

Am văzut unul Seagate 1TB, 7200RPM, 64MB, SATA3, la 445 de lei. Deodată mi-a trecut prin cap să intru pe price.ro și să verific dacă este mai ieftin pe alte situri. Surpriză! Din cele câteva zeci de situri găsite doar câteva erau mai scumpe decât emag. Toate celelalte erau mai ieftine. Pe vreo șase situri prețul era sub 400 de lei, cel mai mic fiind 387 de lei.

După vreo jumătate de oră m-am gândit să mă uit și cât costă un calculator nou. Al meu are deja o vârstă. Am găsit pe emag un sistem Lenovo H420 cu procesor Intel Quad Core i5-2320 3.0GHz, 4GB RAM, HDD 1TB, placă video AMD Radeon HD6450 1GB. Prețul - 2.249 de lei, adică vreo 520 de euro. M-am gândit că, decât să dau 100 de eur pe un hard, mai bine dau 500 de eur și am un calculator nou-nouț, cu procesor de ultimă generație, cu configurație destul de bună și cu garanție.

Pe același price.ro am căutat și sistemul. Mi-a rezultat că îl pot lua de pe vexio.ro cu 2.065 de lei, adică vreo 470 de euro.

Am mai comparat și alte produse și la absolut toate mi s-a confirmat că emag e un magazin scump.

Am și sunat la ei să-i întreb niște detalii tehnice, de pildă dacă placa de bază suportă mai mult RAM, și nu au putut să-mi răspundă.

La fel cum nu au putut să-mi spună dacă sistemul arată ca în poză sau nu. Adică pot să mă trezesc că vine cu o carcasă verde fosforescent? Sau dacă îmi comand o cameră foto neagră, pot să primesc una roz. Perfect!

Cei de la vexio.ro s-au oferit să întrebe la producător și să îmi dea toate informațiile. Deci și mai ieftini, și mai săritori.

Nu mai bine iau de la ei?

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro