Piedone se știe cu Iisus Cristos

Monday, April 9, 2012

Am ajuns la concluzia asta pentru că am primit o punguță de la o tanti care mi-a spus: de la domnu' Piedone.


În pungă erau așa:
- trei brățări cu 1000 de aparente icoane pe fiecare;
- două felicitări mototolite pe care scria cu greșeli ceva cu pătrunderea nașterii;
- o bandă cu 1000 de abțibilduri cu Iisus Cristos și ipotetica lui familie;
- un ceas de hârtie care nu merge bine, e mereu 12 fără 2 minute.
- o folie de plastic colorat cu personaje Disney (o fi plătit copyright?)
- un breloc cu un domn cu barbă și cu ceva galben în jurul capului.

Ai senzația că s-a dus la un magazin de kitsch-uri și a luat ce a mai găsit pe acolo. Speranța evidentă este că mai poate juca puternic pe cartea religiei, acum, în prag de Paști și, mai important, în prag de alegeri.

Mie mi se pare patetic. Măcar dacă dădea un set mai appealing:
- 20 de cruciulițe cu ventuză, de pus pe mijlocul parbrizului;
- Iisus Cristos pe cruce de înfipt în antenă;
- beculețe de poziție în formă de lumânari care pâlpâie;
- biblia în Braille;
- o sticluță de apă sfințită de niște băieți îmbrăcați în aur;
- o pâine uscată și sfințită de trecerea timpului.

Mă simt în cel mai prost spaghetti western în care joacă grasul care i-a dat numele primarului.

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro