Când afară-i vopsit gardul

Friday, January 13, 2012


La Poliție e leopardul. Adică la cea din Pipera. Știti voi, aia modernă, unde nu se ia șpagă și unde nu mai stai la cozi.

Aș! Am fost ieri acolo. Doamne! Ferește!

Te scârbești de când ajungi în parcare. Tot felul de țigănași și tot felul de șmecherași care-și sug dinții de șmecherie te întreabă dacă nu vrei să-ți facă ei actele. Pe sistemul "Aici durează mult, stai la cozi. Nu mai bine ne dai nouă niște bani, că știm noi niște politiști cinstiți care ni le fac mai repede decât ție."

Aparatele care distribuie numere de ordine sunt defecte. Scrie mare pe ele.

Angajații tot de sus vorbesc și au un limbaj și un ton neadecvate. De genul auzit aseară: "și ce vreți domnișoară să vă fac eu?" Nu, nu vorbea cu mine.

Am întrebat-o pe o tipă de la ghișeu dacă la permis nu se dă dovada depunerii lui la preschimbare, ca la cartea de identitate. Mi-a răspuns că nu înțelege ce o întreb. Am lăsat-o în pace, să nu-i deranjez și-așa puținele procese mentale.

Scaune și mese rupte, pereți murdari și lipsă prosoape de hârtie la toaletă.

În seara asta merg iar. Mii de tunete, cât de mult aștept momentul ăsta!

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro