Intai de mai nu chiar atat de ploios

Monday, May 4, 2009

Cu o tura in Bulgaria si o tura pe Transfagarasan. Unde vremea era foarte urata.

























































La Vidraru - la fel. Vreme urata, nu vedeai la 30 de metri in fata, furtuna, ploaie, ceata. Aberant.






















Distractiv a devenit mai sus, unde incepe adeverata urcare. Din pacate nu se putea merge mai sus de Cabana Capra din cauza de urmatoarele:

- troiene care erau cu niste metri deasupra masinii (care nu e a mea ci un Jeep Grand Cherokee, deci inalt)

















- temperaturi relativ scazute

















- drumul taiat prin ramasitele avalanselor si a sutelor de copaci rupti de ele (s-a speriat si camera la final. Poate si cei de la Depeche Mode.) Play video. (later edit: filmele merg cu toate ca, uneori, se incarca mai greu. probabil cand se uita mai multi useri deodata)





- si blocajul final

















La Capra am mancat ficatei si mamaliga cu branza si smantana(aici a fost singurul minus al iesirii: nu mai aveau aproape nimic de mancare, piure foarte rau facut din fulgi si asteptare de 30-40 min pentru cele de mai sus)

Si dedicatie pentru cei care vor sa vada cum e sa te intorci pe o autostrada goala intr-o noapte de sambata cu Portishead aberand in boxe. Play video.





Sa nu uit: ce-or avea romanii de merg asa incet pe autostrada in ultima vreme? Eu am mers, si la dus si la intors, cu 138 km/h (legal, deci) pe pilot automat si am depasit tot. Si nu oricum. Treceam racheta pe langa ei. O singura masina m-a depasit. De ce sa mergi cu 80 pe autostrada?

Una peste alta a fost frumos. La voi?

.

6 comments:

Roxana M. said...

La mine a fost excelent.Am plecat la Budapesta, cu 70 de Km inainte de sus numitul oras ni s-a stricat masina, am asteptat 5 ore dupa o platforma, am ajuns in 19 ore la destinatie, vineri a fost OK, sambata am scos masina din service, am luat-o sa vada si ea Budapesta, si in parcare ne-au spart-o si ne-au furat una alta, la intoarcere am facut 14 ore(fiindca unii, cum ar fi soferul masinii, altul decat mine, chiar merge cu 80 pe autostrada), am ajuns la Ploiesti la 3 dimineata, subsemnata si-a luat propriul vehicul cu intentia de a-l conduce pana la Bucuresti, insa, ca sa fie vacanta cu motz, din cauza oboselii, a facut praf masina intr-un gard de otzel al unui nevinovat locuitor al municipiului natal.Am supravietuit, masina nu prea, insa Budapesta este un oras superb.Mai vreau!

robin simion said...

Ce de aventuri! Ai putea spune ca-s prea multe :)

LZ said...

Deloc ploios. Si atat de frumos...

robin simion said...

laura - bordeaux? :)

LZ said...

Franta, da. Dar nu cu B, ci cu P. De la Paris...

robin simion said...

tot frumos

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro