In scurta plimbare de 1 mai prin Bulgaria m-a lovit o eticheta. Cea de Kamenitza.
Si m-a lovit cand mi-am dat seama si de ce: noua eticheta Bergenbier.
Facand un pic de reasearch am aflat ca InBev(care face Bergenbier) a cumparat si producatorul de Kamenitza. Deci ar putea fi ambele belgiene. Ca sa nu mai spun ca sloganul Kamenitza este Barbatii stiu de ce. Nu era cu Prietenii? Stai, ca ala era la Bergenbier. M-au incurcat de tot.
Pe mine nu m-ar deranja strategia InBev de a face mai multe beri din portofoliu (sau toate) sa aiba acceasi eticheta. Sa fie un trademark al lor. Sa recunosti berile InBev oriunde ai merge si oricat de beat ai fi(sa va fereasca Dumnezeu de betia de bere). Ma deranjeaza ca ei nu admit ca au o astfel de strategie, sau ca propunerile din Romania nu s-au ridicat la nivelul etichetei de Kamenitza. Sau invers. Directorul de la InBev spune ca publicul a ales aceasta eticheta in urma focus grupurilor. Normal ca au ales o eticheta existenta deja pe piata, pentru ca i-ati prezentat-o. Bine ca nu ati bagat in focus grup o eticheta de Carlsberg, una de Ursus si una de Pilsner Urquell la care inlocuiati numai numele.
Poate la Leffe or sa faca sloganul Masculii stiu de ce, la Stella - Dusmanii stiu de ce, la Budweiser - Unii stiu de ce, la Beck's - Altii stiu de ce si la Hoegaarden - Noi stim de ce. Si pe etichete dam scutul si medaliile ba la stanga, ba la dreapta, ba mai sus, ba mai jos. Asa, pentru unificarea portofoliului.
.
Bergenbier - bulgareasca sau Kamenitza - romaneasca?
Tuesday, May 5, 2009
Labels: barbatii, beck's, bere, bergenbier, budweiser, bulgaria, carlsberg, eticheta, hoegaarden, inbev, kamenitza, leffe, prietenii, stella artois, stiu de ce, tuborg, urbb, ursus
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comments:
si la carlsberg o sa fie "probabil prietenii stiu de ce" :))
Post a Comment